1) Hadi ne kadar psikopat olduğunu göster bize 😉 ne diyom ben ya sjsjsj soru kıtlığı sorry. Neyse devam ediyom; aşağıdaki seçeneklerden hangisini seçersin?
A) Alpır'ın boğazını kırmak çünkü şarkı söyleyemezs.
B) Alpır'ın ses tellerini kırmak sesi çıkmasın diye.
C) Alpır'ın kolunu kırmak. Şarkı yazamasın diye.2) Alpır'a uygun bir atasözü söyle.
3) Alpır'a uygun bir deyim söyle.
4) Alpır'ın hangi davranışından dolayı onu egolu buluyorsunuz?
5) Alpır'ı keşfeden o cani kim?
6) Yolda gidiyorsun arabayla. Sonra arabayla giderken kırmızı ışıkta duruyorsunuz. Çünkü kırmızı dur demek. Sen sol tarafta duruyorsun. Sonra ortaya (kavşak mı ne nediliyor unuttum ya) Alpır arabayla duruyor. Sen yanında duran arabaya bakıyorsun ve BİDE NE GÖRESİN ALPIRRRR. Bu durumda aşağıdaki seçeneklerden hangisini yaparsın? (Birini seçin)
A) Alpır'a camdan el hareketi çekmek.
B) Arabadan inip Alpır'ın arabasına tekme atıp, geri arabana binip kaçmak.
C) Arabanın camını açıp Alpır'a bağırarak " Öküz arabası,ayı boku "demek.
Ç) Arabadan inip Alpır'a tayt hediye etmek.
D) Arabadan inip Alpır'ın yüzüne slime yapıştırmak.
(Bunlardan hariç başka bir seçenek eklemeyeniz. Öpüldünüz.)7) Alpır'ın konserine gitsen ne yaparsın? (Birini seçin)
A) Alpır'ın kızçelerine saldırmak.
B) Konser sahnesine sakız yapıştırmak.
C) Playback yapıyor ya radyo mudur nedir artık onu kırmak, çünkü Alpır'ın şarkısı çalınmasın/söylenmesin diye mdndndndnd.
Ç) Alpır'a herkesin içinde bağırarak küfür edip, sövmek.8) Alpır ölse (Allah korusun diyelim) hiç mi üzülmezsiniz?
9) Ben desem ki; Alper fanıyım. Bu kitap troll desem ne düşünürsünüz? (İstediğinizi yazın alınmam :D)
10) Alpır yolda kussa naparsın?
Ve son olarak;
Dün 30 Ağustos Zafer Bayramı idi. Dün ki bölümü ben daha önce yazmıştım yani taslakta duruyordu. Vakti gelince hemen yayımladım. 30 Ağustos yazmayı unuttum kusura bakmayın. Geç/erken fark etmez. Atam Atatürk her zaman bizimle, kalbimizde. Herkesin 30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlu Olsun. 🇹🇷❤️❤️Bide ciddi anlamda soru kıtlığı yaşıyorum. Aklıma soru gelmezse bölüm geç gelebilir. Bu yüzden soru önerebilirsiniz özelden 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALPIR ERÖZER ANTİ ANKET VE ARADA ÖZEL BÖLÜMLER
De TodoALPER ERÖZER ANTİ/SEVMEYEN VB. OLANLAR BU ANKETE GELİN :D