1) Markettesiniz. O kadar çok şey aldınız ki, kasada poşetleyemiyorsunuz o derece. Sonra ödeme anında kredi kartları veriyorsunuz AMA kredi kartlarının limiti bitmiş oluyor veya limiti yetmiyor FAKAT şanslısınız. Alpır marketin kapısından içeri giriş yapıyor ve diyorki; Bayram da benimde sadakam olmalı bu yüzden tüm marketi aldım diyor. Sonra herkes şok 😱. Bu yüzden aldıklarını beleşe almış oluyorsun. Hatta gidip biraz daha alıyorsunuz tüm doritos, lays alıyorsunuz. Naparsınız? Düşünceniz ne olur?
2) Alpır'la yan komşusunuz diyelim ki, Alpır ve ailesi size geliyor sonra sen tabikide herkesle bayramlaşıyorsun. Ve sonra ne oluyor deyem mi? Tmm diyorum; ALPIR SİZE DE BAYRAM PARASI VERİYOR. Seçeneklerden hangisini seçersiniz?
A)Kabul edip teşekkür edip almak
B) Sen kim oluyon olum diyip almamak.
C) Kararsızım.3) Alpır wattpad açsa, bu yazdığımız/yazdığınız anti kitaplarını siler misiniz?
4) Alpır verdiği konseleri canlı mı söylüyor yoksa playbock mı? (doğru yazmışımdır umarım)
5) Kerimcan Vur banağğ mı? Alpır Yaz Geldi mi?
6) Alpır yarı Fransız olduğu için aylık Fransa'dan para alıyor mudur?
7)
Yorumlara katılıyor musunuz?
8)
Bu izleyeceğiniz +18 dir, ister izleyin ister izlemeyin mdmdmd.
9) Hiç tanımadığınız istediğiniz kişiyi etiketleyip, ona Alpır seksi mi? de.
10) Ne sıklıkla bölüm atmalıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALPIR ERÖZER ANTİ ANKET VE ARADA ÖZEL BÖLÜMLER
De TodoALPER ERÖZER ANTİ/SEVMEYEN VB. OLANLAR BU ANKETE GELİN :D