》The Legend 《

15 1 0
                                    


4.bolüm

********************************
Okyanusdan cikali tam iki gün olmuştu bu süre içinden çok şey öğrenmiştim kardeşimden insan ayakları gercektende çok harika bir şeymiş,  şimdi sevdiğim adamı aramaya gitmiştim artık o adada olmadığını biliyordum onları görmüştüm çünkü bir gemi yapıp gitmiştiler bizde kardeşimle yüzerek onları takip ettik ama sonra denizden çıkıp yürümüştük çok yorulmuştuk ama onu bulmak için her şeyi yapardim.

"Ah bekle gerçekten bu koca şehirde onu nasıl bulcaz bana söylermisin kardeşim,  bak aklıma ne geldi benim tanıdığım bi kaç kişi var onlar bize yardım ede bilir ama bir bedel ödemeliyiz ", Diana kardeşinin dediklerine merakla dinliyordu " onlar sesiz kardeşler buraya yakınlar oraya gitigmizde sakın gözlerine bakma çok ürkütücü ola bilirler ".

Çok garip bir yere gelmiştik kardeşim buranın bir mezarlık olduğunu söylemişti insanlar öldüklerinde buraya gömülüyormuş,  " larissa burdan hiç hoşlanmadım haberin olsun eğer bir şey olursa napicaz ", kardeşim bana ters ters  bakarak cevap verdi " bukadar korkak olma hiç bir şey olmicak eğer dediklerini yapmasak ",

Sonra önümüze 3 kişi çıktı aradığımız kişilerdi yüzleri fazla gözükümüyordu  zaten yüzlerine bakamam gerekiyordu biraz ürkmüştüm onlardan " isteğiniz karşılığında bize ne vere bilirsiniz ", bir fısıltı gibi çıkıyordu sesleri ben kardeşime baktım sorar gibi oda onlara bakarak " şuan elimizde değerli bir şey yok ama sonradan versek olmazmi ", bunu dedikten birden çok fısıltı halinde bize doğru yaklaşıp etrafımızda durdular " peki boynunuzdaki kolyeler onlar bence yeterli ",

Larissa bana bakıp başka çaremiz yok diyip kolyelerimizi verdik onlar aslında bizim özel kolyemizdi annemizin hediyesi ve çok üzülmüştüm o an ama daha kötü bir şey olmadan gitmek istiyordum.

Sonra beni ortalarına alıp garip kelimeler fisildiyolardi birden başım ağrımaya başladı ve gözlerimden kan akıyordu ama o an gözüme görüntüler gelmişti onu görmüştüm aradığım güzel adamı çok güzel gülüyordu sonra ama birden giti bütün görüntü ve b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sonra beni ortalarına alıp garip kelimeler fisildiyolardi birden başım ağrımaya başladı ve gözlerimden kan akıyordu ama o an gözüme görüntüler gelmişti onu görmüştüm aradığım güzel adamı çok güzel gülüyordu sonra ama birden giti bütün görüntü ve bilincimi kaybettim.

"Diana,  seni bekliyorum Diana sana hasret kaldım küçük deniz kızı ",

Kendime gelmiştim yatigim yerden kalkıp nerde olduğuma baktım kardeşim yanımda oturuyordu " sonunda uyana bildin bir an öldün sandım iyimisin ", larissanin bu halerine gıcık oluyordum hep soğuk şakalar yapardı ve bazen gerçekten kardeşmiyiz diye düşünüyorum "noldu o tuhaf varlıklar nerde "
Kardeşim ayağa kalkıp bir kaba beyaz bir sıvı  koyup yanıma geldi " önce bunu icmelisin kafandaki görüntüler netleşsin diye ", bana uzatigi şeye tereddüt ederek baktım ama nolcaksa olsun diyerek kafama dikip hepsini bir yudumda içtim ve birden bütün o gördüğüm şeyler tekrar belirdi gözümün önüne ama bu sefer daha net galiba şimdi onu bula bilirdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE LEGEND Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin