Doktor aramıza girdiğinde ben gergin hissetmeye başladım. Rizenin söylediği cümleden dolayı. Umurumda olmasada bu dünyada herşey olabilir. Doktor "bir kızınız oldu hayırlı olsun"dedi. Rize "zaten kız olacağını biliyoruz neden söylediniz ki?"dedi. Doktor "bazen tahminler yanlış çıkabiliyor"dedi. Ben o an ne diyeceğimi bilememiştim. Kadın doktorun yanına geldim "peki ne zaman çıkacak?"dedim. Doktor "biraz bekleyin odasına götürcekler"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. Diğerleri ile odaya geçtik. Rize içeriye girmemişti kapıda beni bekliyordu. Yanına geldiğimde omuzuma dokundu " sana iyi mutluluklar dilerim başka zaman görüşürüz"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. Bazen hiçbirşey söylemesende kafanla işaret yapmak daha iyi oluyor. Aradan 10 dakka geçtikten sonra toukayı odaya aldılar. Toukanın elinde bir bebek vardı. İlk bebeğimiz kızımız vardı. Yavaşca duygulanmıştım gözyaşlarımı gizlemeye çalışmıştım. Tsukiyama bunu hemen fark edince "aaay ağlamayın kanekicim"dedi. Bense hemen "n-n-ne ağlaması be ağlamıyorum ben"dedim. Touka gülümsedi ve "kaneki kızımızın ismi asami olsun mu?"dedi. Bense "tabiki olur"dedim. Suzuya "saç rengini hem kanekiden hemde toukadan almış"dedi. Bense evet şekilde kafamı sallayarak "bende yeni fark ettim"dedim. Hide "umarım mutlu şekilde yaşamaya devam edersiniz"dedi. Bense teşekkür ettim. Ardından herkes bizi tekrardan teprik etti. Sırayla evlerine döndüler.
Aradan yıllar geçti. Kızımız asami 6 yaşına girdi. Sabah olmuş kahvatımızı yapmış. Öyle salonda oturmuş duruyorduk. Her çocukta olduğu gibi asami de yaramazdı. Lakin sözümüzü dinlerdi. Asami oyuncaklarıyla oynarken touka ile usul usul izliyorduk. Toukanın rahatsız hissettiğini fark ettim. Toukanın omuzuna dokundum "hayatım bir sıkıntı mı var?"dedim. Touka "şu asaminin saçları çok bakımsız çok kırık var"dedi. Bense "ne yapacaksın o zaman?"dedim. Touka "saçlarını keseceğiz"dedi. Bense "sence asami izin verir mi?"dedi. Touka ayağa kalktı yanındaki çekmeceden makas aldı ve bana bakarak "zorunda kesmeliyim saçların sağlığı için"dedi. Bense tamam şekilde kafamı salladım. İkimiz de asaminin yanına geldik.
Asami: anne baba!
Kaneki: nasıl gidiyor oyuncaklarla?
Asami: güzel gidiyor.
Kaneki: anladım.
Touka: asami saçlarını keseceğiz.
Asami: neeee??!? olmaz! istemiyorum!
Touka: bak kızım çok güzel olacak.
Kaneki: hem sağlıklı olacak.
Asami: öyle mi?
Kaneki: Evet öyle
Touka: kısa saçta yakışcak.
Asami: tamam
Asaminin önüne sandalye koyduk. Asami oturdu birden ağlamaya başladı. Touka "kızım neden ağlıyorsun?"dedi. Asami "uzun saçlarım gidecek ondan ağlıyorum"dedi. Bense "ağlama uzayacaklar tekrar"dedi. Asami bunu duyduğunda sevindi ama genede ağlamaya devam ediyordu. Touka ile saçları kesmeye devam ettik. Saç kesimi bittikten sonra asami önümüze geçti kollarını açarak "tadaaa!! nasıl olmuşum?"dediğinde bizde alkışlayarak "çok güzel oldun"dedik. (resimdeki gibi) Asami sevinçle bize sarıldı. Bizde ona sarıldık. Aradan zaman geçti. Saat 16:00 yı gösteriyordu. Asaminin uykusu geldiği fark ettim. Asamiyi kucağıma aldım "uykun var senin asami"dedim. Asami kafasını evet şekilde sallayarak "evet baba uykum var ama sende annemde benimle uyuyun"dedi. Bense "tamam kızım tabikide uyuruz"dedi. Bizim yatak odasına doğru giderkne toukayıda çağırdım. Yatağa asami ile uzandığımda touka gelmişti. Toukaya bakarak "asami üçümüzün birlikte uyumasını istiyor"dedim. Touka gülümsedi ardından asaminin sol tarafına yattı. Üçümüz birlikte uyumaya başladık.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo ghoul
General Fictionfan art hikayedir kaneki ve toukanın aile olduktan sonra günleri