Bundan sonra resimleri yukarıya değil olayın olduğu yere koyucam böylece spoiler yemiceksiniz :D
Yazacak yorum bulamıyorsanız ellerine sağlık diyebilirdiniz:')
Gözlerimi yavaşca açtığımda Touka yanımda değildi. Derin bir nefes alacakken karnımda bir tuhaflıklar hissettim. Yorganı açtığımda Asami çıktı. Asami hızlıca bana sarıldığında bende ona sarıldım gülümseyerek "günaydın" dedim. Asami "günaydın babacım!" dedi. Yavaşca yataktan kalkarken Asamiyi kucağıma alırken Asami sinirli tarzda "hayır baba olmaz!" dedi.
Kaneki: neden?
Asami: büyüdüm ben!
Kaneki: gerçekten mi?
Asami: evet gerçekten.
Kaneki: geceleri bizimle uyumak yok öyleyse.
Asami: n-ne-neden!?
Kaneki: büyüdün ya
Asami: hayır büyümedim!
Kaneki: gerçekten mi?
Asami: gerçekten!
Kaneki: hadi kalkalım anneciğin yanına gidelim
İkimiz birlikte ayağa kalktık. Touka sofrada yemeklerle birlikte hazır şekilde bekliyordu. Ben sağına oturdum kızımız Asami ise soluna oturdu. Yemeğimizi yerken Asami "Tsukiyama nerede? O yemeyecek mi?" dedi. Touka "hayır önceden yedi ve işi olduğu için dışarıya çıktı" dedi. Asami tamam şekilde kafasını salladı.
Ardından Asami salona geçip oyun oynamaya başladı. Touka ile mutfağı toplamaya başladık. Elimdeki tabakları dolaba koyarken Touka birden arkamdan sarıldı. Normalde bunu erkekler yapardı. Bu sefer Touka yaptı bende ellerini tutarak önüme döndüm gülümseyerek "ne oldu? Sevgiyi mi özledin?" dedim. Touka evet manasında kafasını sallayarak "evet özledim hemde çok çocuğumuzla veya işlerimizle uğraşırken hiç ilgilenmedin benle" dedi. Bense sarıldım "şimdi öpebilirsin beni" derken Touka ilk başta yanağımı öptü ardından dudağımdan öperek öpüşmeye devam ederken Touka'nın belinden tuttup devam ettik (resimdeki gibi)
Sevgi dolu şekilde devam ederken birden içeriye Asami girdiğinde aniden uzaklaştık. Asami şaşkınlıkla "ne yapıyordunuz? Neden uzaklaştınız?" dedi. Touka "sevdiğin insanla öpüşmek bu lakin utandık sen girince" dedi. Asami "öpüşmek mi? Demin yaptığınız şey mi?" dedi. Touka evet manasında kafasını salladı. Asami "hmmm öyleyse ben sevdiğim insanla öpüşebilir miyim?" dedi. Touka "n-ne?" derken bende şaşkınlıktan öylece kaldım. Kızımızın Asami'nin sevdiği erkek mi var!?
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo ghoul
General Fictionfan art hikayedir kaneki ve toukanın aile olduktan sonra günleri