Gözlerimi yavaşca açtığımda Touka dibimde çıplak şekilde durduğunu görünce geriye sıçrayarak şaşırarak öyle kaldım. Touka bunu görünce şaşırdı. Çünkü ben unuttum dün gece cinsel ilişkiye girdiğimizi. Umarım bu konuda bir şey söylemez. Eğer söylerse uzatmasını da istemem. Touka bana bakıp "cidden seninle ne yapacağım Kaneki? Harbiden unuttun" der demez bense yüzümü yastığa bastırıp "özür dilerim!" dedim. Touka bunu tatlı bulup öylece durdu. (resimdeki gibi)
Touka: bu gün gidiyoruz
Kaneki: n-ne-nereye?
Touka: bunu da mı unuttun Kaneki!?!
Kaneki: özür dilerim!
Touka: aahh ailecek denize gidecektik
Kaneki: ah doğru
Touka: peki nereye gideceğiz? sen söyleyeceğim demiştin
Kaneki: şöyle bi tarafı yaz diğer tarafıda kış olan bir adaya
Touka: öyle bir ada mı var? nasıl oluyor o iş?
Kaneki: var işte araştırdım ilklerde bende şaşırmıştım şakadır filandır diye. Sonradan ben gidip kontrol ettim gerçekten de vardı.
Touka: hmm kimler gelecek bizimle?
Kaneki: ailecek dediğimize göre sen ve kızımız
Touka: aah diğerleri gelmeyecek yani
Kaneki: Evet
Touka: tamamdır bu gün mü gideceğiz?
Kaneki: evet hazırlanıp gidelim.
Touka: tamamdır hızlıca kalkalım öyleyse
Yemeklerimizi yemiş davullarımızı hazırlamış ve arabaya yerleştiriyorduk. Kızımız Asami çok ama çok heyecanlıydı. Az kalsın kafasını kapıya çarpacaktı o derecede. Touka daha fazla endişelenmeden kucağına aldı. Bu beni de rahatlattı. Tsukiyama bana acıyarak bakıyordu. Belli ki çok gelmek istiyor ama olmaz. Nishio ise umurunda değildi "iyi eğlenceler " dedi. Bense "saol sende eğlen bolca" dedim. Nishio "eve gidip uyuyacağım benim tatilim o" dedi. Bunu duyduğumda bir şey demeden gülümsedim. Ardından arabaya bindik millete el sallayarak uzaklaştık.
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo ghoul
General Fictionfan art hikayedir kaneki ve toukanın aile olduktan sonra günleri