Ismerkedés Tylerrel és Ethannal

31 2 0
                                    

-------------------------------------------------------

Bocsánatot kérek emberek hogy eddig nem került ki új rész! Most kezdődött a suli és teljesen ki vagyok nyúlva. Lehet ez a rész nagyon rövid lesz, de majd kiderül. (egyébként ezt a videót halgatom a rész írása közben:)

Remélem fog tetszeni ez a rész! Ha van kedvetek berakhatjátok a számot alá. Egyszerűen nem tudok betelni a Fnaffal. Egész nap tudnék róla beszélni, de most nem ez a lényeg. ITT AZ ÚJ RÉSZ!!!)

Hermione sz.sz

Felkeltem és kimentem a konyhába csinálni valami reggelit. Belenéztem a hűtőbe amikor éreztem hogy valami (inkább valaki) átkarol. Megfordultam és szembetaláltam magam Markal.

- Mondtam hogy nem jutsz messzire az öleléseim elől!- kuncogott Mark.

- Ki mondta, hogy el akarom őket kerülni? - kuncogtam erre én is. Vissza fordultam a hűtő felé és kivettem az alapanyagokat amire szükségem lesz. Odamentem a pulthoz és elkezdtem keverni a palacsinta tésztát. Igen, palacsintát csinálok. De nem az Amerikait, hanem a klasszikus vékony tésztásat. Megkértem Markot, hogy vegyen elő Nutellát, lekvárokat és amit akar rakni a palacsintába. Azalatt én befejeztem a tészta keverést, és elkezdtem sütni a palacsintákat. Mark vissza jött és lerakta a tárgyakat/kajákat amiket kihozott a kamrából.

- Mark! Felébresztenéd a többieket amíg ezt befejezem? - kérdeztem miközben eszem ágában nem volt levenni a palacsintáról a szememet, ami éppen a tepsiben volt.

- Persze! De ne csodálkozz ha üvöltözést hallasz fentről! - szólat meg Marki rejtéllyel a hangjában miközben felrohant az emeletre.

- Okéé erre kíváncsi leszek! - mosolyogtam magamban. Pár perc múlva Jack hangja csendült, de úgy, hogy lentről is üvöltést lehetett hallani elnyomott hangok helyett. - Most már értem, ez valószínűleg a többieket is felkeltette. - Kivéve Dórit. De Őt majd én elintézem én. Eközben Mark visszatért a konyhába.

- Hermi, tudod gondolkoztam... - kezdte Mark de levágtam:

- Az veszélyes! - Hallottam egy nevetésben kitörő embert, aki történetesen Jack volt. Mark mordult egyet.

- Leszel a barátnőm Herm? - dobta fel a kérdést Mark, mire én egy puszival válaszoltam. Erre Jack persze hogy egy sikkantással reagált. Lassan elkeztek leszállingózni a többiek és enni a palacsintákat. - Tényleg, guys, Tyler és Ethan ma át jönnek! - szólt Mark

- Hogy kik? - kérdeztük egyszerre Jack kivételével.

- Két nagyon jó barátja Marknak és nekem! - szólalt meg Jack.

- Óóó... Akkor most fogunk megismerkedni velük? - kérdezte Bia. - Ezek szerint... - jegyeztem meg.

- 1 óra múlva -

Mark sz.sz.

*kopogás*

- NYITOM! - Üvöltöttem le az emeletről. - Ethan! Tyler! Jó látni titeket! - Öleltem meg őket. - GUYS, MEGJÖTTEK!

Ethan sz.sz

- GUYS, MEGJÖTTEK! - üvöltötte Mark. Nem tudom kikre gondolt, de fél percel később, 5 csaj és 1 pasi rohant le a lépcsőn. A csávó nagyon ismerős volt. Azután rájöttem hogy az Jack.

- Jack! - mondtuk egyszerre Tylerrel. - Jó újra látni buddy!

- *khm* Eth, Ty, Ők itt Hermione, Bia, Dóri, Lili és Nono.

-------------------------------

Elnézést kérek! Ennek a résznek tegnap kellet volna kikerülnie, de a gépem ki crasselt. Remélem tetszett a rész! Még valami! Lesz még egy rész az, és az előző között (A tábor) ami egy tábori élményem lesz átdolgozva.

Stay awesome, and Dance from your heart!

Tiattok! <3

-------------------------------

Markiplier a Five Nights at Freddy's-ben [magyar]Where stories live. Discover now