A 2. éjszaka és MIÉRT???

24 1 1
                                    

[Bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, hogy nem raktam ki rész... PLEASE DON'T KILL MEEH!!! A karácsony egy kicsit kemény volt... De itt egy karácsonyi kép ami remélem fog tetszeni!

 De itt egy karácsonyi kép ami remélem fog tetszeni!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bob arca.. X'D. Na vissza a részhez!]

---------------------------------------

Mark sz.sz 

Egész nap a hátsó színpadnál szórakoztunk és kiderült, hogy az épületben nem csak öt, hanem rögtön hét robot van. Plusz az endoskeletonok... Van ugye Freddy, Bonnie, Chica, Foxy, Goldie és a másik kettő. Az egyik gondolom Springtrap a játék logikája alapján. A 7. animatronic viszont még nekem is kérdőjel. Jön a 2. éjszaka. Oh boi. Ez kemény lesz... 

~Time Skip~

*DING DONG!!!!!*

Itt a második éjszaka. Most nem cseszem el, mint amikor a gépen játszottam. Oké két óra még senki sehol a közelben. Foxy még a helyén, Bonnie hátsó színpad, Chica WC, Goldie sehol Freddy meg a színpadon még mindig és mégy 75%-on vagyunk. Bonnie egyre közelebb jön.

- Jack, bal ajtó!

- AH! Omg ez ilyesztő volt!

- Ja, pláne hogy benne vagyunk a játékban... Oké nyithatod!

- Annak örülök, hogy a hajunk megmaradt, és nem fuse-oltunk össze!

- Jack, ajtó!

*BANG BANG BANG*

- Ez közel volt...

- Ja. Nem merem elképzelni mi történne, ha meghalnánk.

- Ye.

~Time Skip~

Oké 6 óra! 2. éjszaka kész! YE!

Bia sz.sz.

Megint 6 óra. És még mindig nem kaptuk el az éjjeli őrt. Azt tetettem, hogy kikapcsolt módba vagyok, de valójában vártam az éjjeli őrt megjeleni. 3 perc múlva az irodából nem egy hanem két ember jött ki. Mi? Két éjjeli őrünk van? A scanereimet használva beazonosítottam a két embert. Jack és Mark. Oké, na őket nem akarom kinyírni. Szólnom kell a többieknek! Miután Jackék hátra mentek elkezdtem pisszegni.

- Psszt! Guys!

- Mi van? - Kérdezte Dodo.

- Két éjjeliőrünk van! És nem fogjátok elhinni kik azok!

- Wut? Miért van két éjjeliőrünk? - bombázta a kérdést Nono.

- És kik lennéne' azok me mate? - csatlakozott Lily is.

- A második kérdés válasza megválaszolja az elsőt is. A scanereimmel beszkenneltem őket... És... Jack és Mark a két éjjeli őr. Ők is bekerültek a játékba. Ethannal, Hermioneval és Tylerrel nem tom mivan...

- Miért nem kérdezzük meg Marionettet, hogy muszály-e kinyírnunk az éjjeliőrőket. - Dobta fel az ötletet Dodo.

- Jó ötlet! - válaszoltak a többieket. Megvártuk amíg Markék elalszanak aztán hátra mentem szólni.

- Mari? Goldy? Spring? - kérdeztem mire a két "arany" robot megmozdult, és a mellettük lévő dobozbol kiemelkedett a Marionett.

- Igen, Bia? - kérdezte Goldy.

- Fel tudtok jönni? Lenne egy kérdésünk. - mondtam.

- Persze. Az éjjeliőr már elment? - kérdezett Thomas.

- Na ez is hozzá tartozik fönt majd meglátjátok. - e mondatom után Hannah felteleportált minket a többiekhez.

- Na mi is az a kérdés? - szólalt meg mire a többiek egy nagyot ugrottak.

- Hogy nem hallottunk jönni? - kérdezte Nono.

- *kuncog* Teleportáltunk természetesen! Bia, mi is az a kérdés? - fordult felém Mari.

- Um... Ma láttam, hogy kik az éjjeli őrök, mert mint kiderüt kettő van, és ők a legjobb barátaink és nem szeretnénk kinyírni őket. - válaszoltam, mire Mari a két "arany" robothoz fordult.

- Loslassen?Wollen Sie Ihre Rückgabe verlieren? - Nein! Ich möchte meine Rückgabe in meinem Reisepass erhalten!Dann entscheiden Sie - hárman valami számomra érthetetlen nyelven megbeszéltek valamit, legalábbis úgy látszott.

Hermione sz.sz

Was machen wir?Ich denke, es könnte besser sein, die Nachtwächter zu bekommen, wenn wir nur den Polybiek-Look nur mit Blick auf die Kamera bewegen.Eine gute Idee! Schließlich!Hallöchen! Ich bin so nicht Schlecht! - Sicher... Was immer Sie sagen!

- Oké, itt a terv. Ti maradtok a színpadokon és bámuljátok a kamerát, de nem [ Denem, hehe! Shot out aki kitalálja elsőnek, hogy honnan van! ] mozdultok, mi meg mozgunk az épületben, de nem megyünk hozzájuk közel. Azért ez ellgé fogja rájuk a szívbajt hozni! De mi most megyünk, az étterem mindjárt nyit!

-----------------------------------------------------------

[ Remélem tetszett ez a rész! bocsánat még egyszer, hogy csak ilyen későn tudok részt kirakni, de lusta állat vagyok néha. Oreó, te meg menjél hallgasd a KPop számaidat és ne itt szenvedj!

O: YAAAAY!!!

*sóhaj* Szörnyű a csaj. Kérdés, a két OC-t belerakjam a történetbe? (ha igen akkor csak a második játékban jelennek meg) Addig is Buh-Bye!! ]

                                             ~ Author ~ Mangle

                                             ~ Author ~ Mangle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ Ps.: Egy kis Danti sosem árt! :3 ]

[ PPs.: Tényleg tervezem indítani az egyik lyricses könyvemet. Már csak egy kérdés: Normál, Nightcore vagy Karaoke legyen? ( Ez nagyon fontos kérdés, úgyhogy pls válasszatok! ) Mostmár tényleg megyek... ]

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 31, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Markiplier a Five Nights at Freddy's-ben [magyar]Where stories live. Discover now