Ijedős Markimoo

32 3 1
                                    


Hermione sz.sz.

Bia odament Jacket lenyugtatni. Hehe, Biack :3 Mindegy...

-Guys! Akarunk ma FNaF-ozni?

-YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSS!!! - üvöltöttük fentről.

- Oké, most x10 hangosabbak voltunk mint Jack, pedig nem is vagyunk tizen! - Mondtam csodálkozva de kuncogva ugyanabban az időben.

-ÁÚ! És megyek elindítom!!! - Hallatszott Marki hangja lentről. Mi még kicsit szöszmötölünk aztán csak egy üvöltést hallunk. Azt a tipikus "Úristen Freddy az arcomba ugrott" sikítás Marktól.

- *kuncog* Hallom Mark élvezed a játékot... - Persze... Akármit mondasz Herm... - mordult Markimoo. - Dawww! Ne legyél ilyen ijedős! És szerintem iszonyú cuki volt az a sikítás! - mondtam puszi kíséretében - *motyog* *morog*

- LENT VAGYUNK!!!! - ennyit hallottam mielőtt konkrétan ráestem Markra.

- MARKIONE!!! - sikítottak a többiek. Király... Ééés most Markal a hátunkon lesz egy rakás Markione shipper... *hüvelykujj* yee...

- Elkezdhetnénk végre?!? - kérdeztem, hogy tereljem a témát. - Persze! - válaszolt Marki amint látta a Markione terelést.

- YEEEEEEE!!! - kiáltottam, mire Jack és Mark kivételével mindenki befogta a fülét.

-*kuncog* - ennyit hallottam Septipliertől, [csak úgy mondom, igen shippelem septipliert, de csak a BFF irányban, nem az "Úr isten! Jöjjenek már össze!" verzióban] mire én is elkezdek kuncogni.

_Kis idő múlva_

Mark sz.sz.

- Um, guys, én vagyok az egyetlen aki szédül? - kérdeztem mire mindenki azt mondta ő is. Rákattintok a New Game gombra azután mindenki elájul...

-------------------------------------------------

[Bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi, bocsi!!! Iszonyúan sajnálom amiért nem raktam ki részt! Jamland_Lilla ki fogy nyírni... 

????: MANGLE!!!!!!!

Én: Oh boy... Itt jön Lillának az OC(own character)-je...

????: Most kinyírnálak, de mivel sok tanulni valód van ezért kivételesen elengedem!

Én: OMI köszönöm Oreo!

Oreo: Hmpf...

Én:.... Oh! Még valami!! Gondoltam leírom ki ki lesz a történetben: 

- Mark & Jack: Éjjeli őrök (mindketten mert miért ne?)

- Dodo: Freddy

- Cat: Bonnie

- Nono: Chica

- Lili: Foxy

- Ethan: Goldy

- Tyler: Spring(trap)

- Hermione: Puppet/Marionette

Csak ennyit akartam!]

*integet* Tiattok!!!! 




Markiplier a Five Nights at Freddy's-ben [magyar]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang