Mark titka

52 2 0
                                    

[oké! Ettõl a résztõl valószínûleg nézetet fogok használni ** vagyis sz.sz. azt jelenti: Szem Szög. Köszi a türelmet és szerintem így érdekesebb lesz! Remélem fog tetszeni fog ez a rész is! ]

Elõzõleg:

-Ezt már régóta elszerettem volna mondani...

És most:

Hermione sz.sz.

-M-Mi a-az?-kérdezet halványpiros arcal miközben Mark ránézett rákvörös arcal.

-Ú-Úgy g-gondoltam a szülinapodon m-mondom el az ajándékom elõtt... Ja, tényleg! A többieknek is van ajándékuk csak hamar kidõltek!- nézett rám nevetve.

-Hm... Nem tudtam, hogy a többiek ilyen gyorsan elfáradnak!- jegyeztem meg- Tényleg te miért nem dõltél ki? Te is végigbuliztad az egészet...-nézetem Markra.

-Oh... Tudod... Nagy partyarc vagyok. Nagyon nagyon sokáig bírom a partyzást.-vakarta a nyakát [ tudjátok amikor Ideges ] - Tehát nem fáradok ki könnyen.

-Pfft...

-Mi annyira vicces Herm?- nézett rám Mark aggódva.- Úgy nézel ki mint aki most hallota Mike [fnaf 1 éjjeli õr] eggyik szõrnyû viccét, hiszen te vagy az egyetlen aki nevet rajtuk.

-N-nem... *kitör nevetésben* -a könnyeim kicsordultak, olyan jót nevettem.- Ez baromi vicces! Hahahahahhahahahahahhaha!

Mark sz.sz.**

(Olyan aranyos amikor nevet... Gyerünk ember szedd össze magad! Mond el neki! *Dark* 'MOND MÁR EL NEKI!!! NEM LÁTTAD HOGY ELPIRULT AMIKOR JACK "AZT" MONDTA??? HIHETETLEN VAGY MARK!' Jeez dude! Ok.. Megcsinálom! Meg. Tudom. Csinálni!)

-Hé, Herm! Min nevettél?( Utána elmondom Dark nyugi! )-kérdeztem, hiszen érdekelt, min nevetett ekkorát a lány.

-*még mindig örömkönnyekkel a szemében megszólal* Elgondolkoztam hogy mi lenne, ha rendeznénk egy versenyt ki tud gyorsabban lefárasztani! A gondolatától röhögõ görcsöt kapok! *tört ki belõle a nevetés megint*- mondta el Hermione.

-Okééé... Ez fura volt...- jegyeztem meg, de látszott rajtam, hogy alig bírom tartani a nevetésem-Na térjünk a lényegre...

Hermione sz.sz.

-Na térjünk a lényegre...- szólalt meg Mark-*közel hajol hozzám* *pirulok mint akit sütnek*-éreztem a meleg lehelletét...- Tudod Hermi... Egy ideje érzem ezt...- átváltott a nagyon sexy mély hangjára- És úgy gondoltam a szülinapi ajándékodhoz tökéletesen fog illeni... -mosolyodott el rejtélyesen- Hermi... Szeretlek... A teljes szívemmel. Eddig csak Jack tudta ezt... De most már te is...

-(MI. A. FENE? Az ember akire hosszú ideig vártam a születésnapon elmondta hogy érzése vannak irántam... WTH???)

-Na erre mit mondasz?- mondta még mindig a sexy hangján Mark- Azt, hogy azóta, amióta YouTuber lettem, álmodoztam arról, hogy barátok leszünk. Ez késõbb meg is történt. De aztán elkeztem többet érezni irántad... Ezt csak Dóri és Nono tudta... Most pedig ez is megtörténni látszik... Úgy néz ki, az élet kedvel engem...-jegyeztem meg én is sexy hangon. Láttam egy piros színt átsuhanni az arcán.

-Ó... Úgy néz ki, a ajándékom akkor fog tetszeni...-nézett rám a csoki barna szemeivel.

Mark sz.sz.

-(közelhajoltam... és megtettem... Az életem szerelmével most osztottam meg a legelsõ csókomat... Az álmaim valóssá váltak... A legszebb lány, akit valaha láttam, szerelmes belém.)

Hermione sz.sz.

Mark megtette... "Ellopta" az elsõ csókomat... Egy pár másodpercig döbbenten bambultam, aztán beleolvadtam a csókba... Nem tudom mennyi ideig tartott, de úgy érzem, ez életem egyik legjobb napja! Azután Jack "szobájából fangirly hangok jötek. Mark rámnézett:

-Megnézzem?-kérdezte, amire én egy kuncogással és bólintassal reagáltam.

Jack sz.sz.

Atya. Úr. Isten! Olyan cukik együtt!! Igen shippelem õket amióta megismerkedtünk. De tényleg! Hogy láttam hogy mi történt? Hogy mondjam... A kamerám képét néztem végig. Vájá, Merk hova megy? *ajtón kopog valaki* Ajjaj... Mark szerintem rájött... Lehajtottam a laptopomat és kinyitottam az ajtót: -Szia Merk!...

----------(-----------------------------)----------

Sziasztok ! Tudom , hogy kicsit késõn rakom ki de hát na! Egésznap palacsintát ettem és néztem a 18-as VB döntõt. Anyukám a Horvátokra én a Franciákra fogadtam. Természetesen megnyertem! Apukám kicsit morcos volt, mert nem szereti a focit.(csoda! Egy férfi aki nem a futball világában él!)

Mindegy.. Remélem tetszett ez a fejezet/rész!

JAMLAND HIP-HOP DANCE SCHOOOOOOL!

*integet* Tiattok!

Markiplier a Five Nights at Freddy's-ben [magyar]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz