seventeen

524 39 30
                                    



"Günaydın kız-"
Odadan içeriye girer girmez gördüğüm manzarayla ağzımdan çıkmak üzere olan kelimeler başka bir tarafımdan tekrar içeriye kaçmıştı.Karşımda hastane yatağında yatan Mia ve iki dizini açmış neredeyse tüm ağırlığı ile onun üstünde oturan Hailey'i gördükten sonra gün nasıl aydın olabilir,bilmiyordum açıkçası.

"Ne yaptığınızı sormalı mıyım?"

Mia suratımı "Senden tiksiniyorum" ifadesiyle süzüp bakışlarını benden kaçırdıktan sonra Hailey bıkkın bir şekilde konuşmaya başladı. "Justin,ne olursun hemşireye söyle şu kızı bileklerinden yatağa bağlayalım ben daha fazla katlanamıyorum."

Olayı anladığımda sırıtıp hala açık olan kapıyı kapatıp odanın içine doğru ilerledim. "Örnek bir annesin gerçekten Hailey." Elimdeki kahvelerden birini ona uzatırken gözlerini devirdi.

"Evdeyken yataktan kaldırmak için uğraşırdım şimdi yatakta tutmak için uğraşıyorum.Mia,kızım böyle ani karakter değişiklikleri hiç hoş değil ben yaşlandım artık biliyorsun.Uğraşamam."

"Uğraşmanı isteyen yok zaten.Kalkar mısın üstümden?" Mia umursamaz bir tavırla konuştuğunda alaycı bir şekilde kollarımı etrafıma sarıp aşağıya-yukarıya hareket ettirdim. "Of,ne soğuk yaptın Mia be.Buz gibi oldu burası."

Mia ağlar gibi ses çıkarırken Hailey yataktan kalkıp yanımdaki boş koltuğa oturdu.

"Nasılsın?" Hafif bir gülümseme ile konuştuğunda aynı şekilde karşılık verdim. "Sen nasılsın asıl? Yorgun gözüküyorsun."

Hailey derin bir nefes alıp arkasına yaslandı. "Bugün onuncu gün.Mia iyi olduğu için çok mutluyum ama hastanede kalmaktan nefret ediyorum." Anlayışla başımı sallayıp hiçbir şey demeden elimdeki kahveden bir yudum aldım.

"Baba." duyduğum sesle bakışlarım istemeden Mia'ya döndü.Mia ona baktığım için kocaman gülümserken gözlerimi devirdim. "Justin." diye düzelttim onu.

"Baba." dedi tekrar.Derin bir nefes alıp "Efendim." diye karşılık verdim.

"Beni biraz gezdirir misin? Yatmaktan çok sıkıldım." Bebek gibi dudaklarını büzerek konuştuğunda sırıttım.Hailey sabır dilercesine yukarıya baktıktan sonra birden ayaklanıp "Ne halin varsa gör Mia,ben bahçeye çıkıyorum." diyerek odadan çıktı.Mia bana bakıp gülmemek için dudaklarını ısırırken konuştum. "Annen,annen olduğu için sana bunları direkt olarak söyleyemiyor olabilir ama kalçanın kırık olduğunun farkındasındır umarım.Bırak gezmeyi,sağ tarafına dönük bir şekilde uyurken kendini sol tarafa bile döndüremiyorsun.Neyin kafasını yaşıyorsun acaba?"

Suratıma uzun uzun baktıktan sonra orta parmağını gösterip başını diğer tarafa çevirdi.Ben umursamaz bir şekilde omuz silkerken aynı anda odanın kapısı açıldı ve içeriye dolan buram buram parfüm kokusundan kimin geldiği gayet net anlaşılıyordu.

"Geldi yine tipiyle cinsel münasebete girdiğim..." diye mırıldanırken Zayn suratıma bile bakmadan içeriye girip Mia'nın yanına ilerlemişti bile.Mia onu görüp sevinçle "Zaddy!" diye bağırdığında gözlerimi devirip ayağa kalktım ve görgüsüz Zayn'in açık bıraktığı kapıdan dışarıya çıktım.

Az önce Hailey'in söylediği gibi,Mia 10 gündür hastanede yatıyordu.Hailey yanında kalıyordu,ben de her sabah gelip akşam geç saatte dönüyordum ve için şaşırtıcı yanı 10 gün önce "Bu kız benim hiçbir şeyim." derken şimdi onun yanında hastanede olmak için bütün işlerimi iptal ediyordum.Bunca zamandır geçmişten kaçmaya programlamıştım kendimi ama,bu kadar içinde olunca sanırım geçmişi özlemeye başlamıştım.Kafamda o kadar saçma düşünceler dönüyordu ki.Mesela,eğer Hailey'i hiç aldatmasaydım Mia ile ilgili gerçekler hiç ortaya çıkmazdı ve biz sonsuza kadar mutlu bir aile olarak yaşardık.Çok aptalca bir düşünce olduğunun farkındayım ama eğer düşüncelerimi kontrol edebilseydim on gündür hastane köşelerinde dolaşmazdım zaten.

Hailey bahçeye çıktığını söylemişti,bu yüzden ben de terasa çıkmaya karar verdim.Mümkün olduğunca ondan uzak kalmaya çalışıyordum çünkü onun yanında kaldıkça tehlikeli şeyler düşünmeme neden oluyordu.Yeniden birlikte olalım,Zayn'in çocuğunu ikimiz büyütelim,mutlu bir aile olalım şeklindeki saçma fikirlerimi ona asla sunamazdım.

Terasa çıktığımda gözlerim en köşedeki boş masayı buldu ve kimseye kaptırmamak için koşar adımlarla ilerleyip hemen kıçımı soğuk havadan neredeyse buz tutmuş sandalyeye yerleştirdim.Sonbaharın son günleri 10 katlı binanın terasında oturmak çok mantıklı bir hareket gerçekten Justin.

Hala elimde tuttuğum kahveyi içmeye yeltenmişken duyduğum iğrenç ses ile yüzümü buruşturdum.Geçen gece can sıkıntımı gidermek için telefonu kurcalarken zil sesini alarm sesiyle değiştirmiştim ve şu an telefonum çalarken alarm sesi duymak çok sinir bozucuydu.Daha fazla sinirlerimi bozmamak için cebimden telefonu çıkarıp kim olduğuna bakmadan cevap verdim. "Efendim?"

Duyduğum "Agu-gugu dadadaa" sesleri yüzünden gözlerimi devirdim.Döngüyü çok iyi bildiğim için telefonun asıl sahibinine geçmesi için birkaç saniye bekledim. "Özür dilerim Justin,seni aradığımı unutup telefonu masada bırakmıştım yine.5 saniye öncesini unuttum evet.Balık hafızalıyım evet,her zaman söylediğin şeyler o yüzden hızlı geçelim.Nasılsın?"

Kylie'nin söylediklerinden sonra istemsizce kahkaha attım. "İyiyim Kylie.Hastanedeyim,az önce Mia'nın yanındaydım.Zayn gelince çıktım.Sen nasılsın?"

"Üç gündür duş almıyorum.Ayrıca yine üç gündür toplamda 10 saat uyudum,veya 12 emin değilim.Bebek sahibi olmanın bu kadar zor olabileceğini kimse söylememişti bana.Ağlamak istiyorum." sesi gerçekten titremeye başladığında ortamı yumuşatmak için "Ben pek deneyimli bir ebeveyn değildim,olsaydım seni uyarırdım emin ol." dedim.

Hafifçe kıkırdadığını duyunca ben de gülümsedim. "Eee,buraya gelmeme fikrin hala geçerli mi taze anne?"

"Stormi'yi kimseye bırakamam ve oraya kucağımda nereden çıktığını açıklamak zorunda olduğum bir bebekle gelmek istemiyorum.Mia'ya onu çok sevdiğimi ve özlediğimi söylemen yeterli olur diye düşünüyorum o yüzden."

"Kız uyanır uyanmaz seni sordu,haklısın kesin işe yarar.Dalga geçerek konuştuğumda "Orta parmağımı al Justin." diye mırıldandı. "Kapatmam lazım,Stormi'nin uyku vakti.Justin amcaya hoşçakal de Stormi."

"Dadadaddaa"

Stormi'nin sesini duyunca kocaman sırıtıp telefonu kapattım.

Evet,yalan söylemiştim.Mia ile konuşurken Kylie ile görüşmediğimi söylemem koca bir yalandı.Kylie belki de hala görüştüğüm tek arkadaşımdı,arkadaştan öteydi.Geçmişi bırakıp kendine yeni bir hayat kurmayı başarabildiği için onu çok kıskanıyordum ama aynı zamanda bunun için onunla gurur da duyuyordum.Huzurlu bir evi,evli olduğunu bir adam ve dünyalar tatlısı bir kızı vardı ve bunu paylaştığı tek insan bendim.Zayn ve Hailey'in bunu bilmesi onları hayatına katmak demekti ve Kylie onları hayatına katmak istemiyordu.

Bunca zamandır kendisinden sır saklanılan biri olmak yerine artık sır saklayan biri olmak güzel hissettiriyordu.Ama maalesef hayat amacım bu değildi.

Ben bir aile istiyordum.

1 yıl üstüne bölüm attım allah cezamı vericek
hala burdasınızdır inşallah
bölüm adını sonra düzenlerim:d

for the love of a daughter |+jailey|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin