Розповідь

145 14 0
                                    

Мою тьотю звати Марта , але вона    
змінила ім'я коли переїхала жити в Корею , тепер її звати Мей Лін .
Переїхала вона після того як вона розлучилася з чоловіком .
Звісно коли я була меншою,  ми з батьками що року приїжджали в гості .  Я дуже сильно любила тьотю Мей і зараз люблю .
Вона дуже смачно готує . Доречі навіть відкрила своє кафе біля дому , комфортно . Корейську навчила мене вона , перше було дуже важко , але згодом я звикла і мені все вийшло завдяки їй .

Син тьоті .
Я його називаю Юра , хоча його звати Юзу . Я як була меншою не могла запам'ятати його ім'я тому і називала Юра і він звик і я . Йому було всього 5 років коли його батьки розлучилися і вони з тьотьою переїхали жити в Корею .
Ми завжди з ним були разом ( були однолітки ) , а і ще два хлопця Чакі і Ікуто  ( два брати ) вони жили по сусідству .
Чакі був старшим від нас на рік , а Ікуто такий як ми .
Я так  сильно не любила Ікуто   ,бо він всіляко мене дразнив . То лякав , то обзивав уродіною ,аааааааааа.
А Чакі завжди захищав мене , був добрий до мене . Казав ,що я для нього як сестра . І мені звісно це не подобалося😖 тому , що я його любила, він був першим моїм коханням 😍. 
Коли я мала вертатися назад в Україну , мене всі проводили навіть Ікуто . Це був останній раз коли я до них приїхала .
Чакі : Надіюся, що ми колись ще побачимося ( на корейській ) .
Це тобі ( простягнув руку ) .
Я: Який красивий (браслет ) .
Ч: Не забувай нас .
Я : Не забуду .

Пройшло багато років , цікаво як вони виглядають ?

Далі буде .

Старша школа час для кохання !Where stories live. Discover now