Кухня не твоє!

77 17 9
                                    

Невже я полежу в ліжечку . Блін але всеодно стрьомно , мені ще отруєння не вистачало . Може спуститися подивитися що там твориться ?Як тільки я відкрила двері переді мною стояв Ікуто .
-Ти Куда? :-Здивовано спитав хлопець.
-Я? Яяя... хотіла подивитися що ви там творите:-Відповіла розгублено дівчина.
-В ліжко!
-Ну Ікуто,я тільки гляну!
-Тобі відпочивати треба :- більше нічого не сказавши він взяв її на руки ,і відніс в ліжко .
-Що ти...я й сама могла дойти!!
-Лежи тихо:- тихо відповів він дівчині .
-Добре добре мамочка. Доречі ти щось хотів ?
-Нууу... я просто прийшов перевірити як ти . :-Відвівши погляд сказав він .
-Ооо це звісно мило , але від тебе я такого ну аж ніяк не очікувала :- Сміючись сказала Яна .
-Блін, ну не починай .
- Добре добре .
Їхню розмову перервав стук у двері .
Ікуто відкрив .
-Яна ось і каша з чаєм :- промовив Чакі .
Чакі і Юзу зайшли у кімнату .
-Ой дякую хлопці :-Вічливо відповіла та .
-Пробуй:-Сказав Юзу .
На вигляд вона виглядала якось підозріло. Я спробувала витягнути ложку..... Якимось чином я витягнула кашу разом з ложкою . Ну як пояснити...вся каша прилипла до ЛОЖКИ .
-Хлопці що ви з нею робили?:-Хлопці від побаченого почали сміятися , а я разом з ними .
-Я попробую :- Дівчина сміливо вкусила непонятну жижу на ложці . Попри всі старання їй це не вдалося .
-Краще не їж ми швидко підемо переробимо :- Сказав Чакі .
-НЕ ТРЕБА!! Я краще сама щось приготую , мені вже набагато лекше .
-Але тобі треба ще відпочивати ! -:Добавив Ікуто .
-Я вже відпочила , тим більше ,що там робити . Просто кашу поставити варити .
-Но...
-Ніяких Но , я на кухню .



Далі буде.....

Я щиро прошу вибачення, що так довго не викладала главу . 🙏🙏🙏Просто ....чесно признаюся мені було лінь 😅😰.
Після школи домашка , інша робота ... Хвороба 🤒.
Надіюся вам сподобається нова главушка . Як ви напевно замітили , я почала писати в іншому стілі😜😏.

Старша школа час для кохання !Where stories live. Discover now