(ааааа , що я мелю)
-Добре , завтра йдемо .
-Ага . Ікуто побажав Яні спокійних снів і вона пішла в кімнату . Плюхнувшись на своє ліжко вона переварила всю ситуацію яка тільки щойно сталася . Ще чучуть полежавши в такому стані , Яна встала переодітися в піжамку ,і лягла спати .
Ранок наступного дня .
Я встала пораньше щоб приготувати їсти . Поставила рис варитися , пішла вмиватися . Зайшовши в вану я побачила Ікуто який чистив зуби .
-Доброго ранку .-Сказала не виспана дівчина.
-Добного ранпу. -Сказав з зубною пастою в роті хлопець . Ікуто уступив Яні місце біля раковини .
-Дякую.-Взявши в руки пасту і щітку , Яна приступила до роботи .
Швиденько почистивши зуби , вона побігла на кухню , доробляти сніданок .
-Так кімчі , тофу , м'ясо . Рис доварюєтьмя .
-Що на сьогодні ?-Спитав Ікуто .
-Рис з кімчі і м'ясом .(Блін мені так якось не зручно перед ним )
-Оуу , доречі про сьогодні .
-(Блін згадав ) на яку йдемо?
-Нууу давай на 5 .
-5Добре. Можеш хлопців покликати .
-Ага . Вже йду .
Всі зійшли на низ . Смачно поївши я пішла в кімнату щоб підібрати одяг .
-Блін , що вдівати . Мені це все не подобається , дуже не подобається . Ця прогулянка.... СТОП , я йду з Ікуто одна гуляти .
Це типу побачення ?!
О Господи чого я така тупа!!!
Ааааааааааааааа
І Чо робити ?
Що вдівати ? І чи йти взагалі .-Дівчина ще довго сиділа і нагнітала себе . Але скоро зібралася і пішла вибирати собі лук .Ось цей нормальний .
Я навіть не замітила як настала 5 година .
За дверима пролунав голос .
-Яна ти готова?-Це був голос Ікуто .
-Почекай мене на низу .
-Добре .Давай рухайся черепашка.
-Що сказав .
Я швидко вдягнулася і зійшла на низ .
-Ну ти і капу... -Ікуто обертаючись до мене хотів сказати щось але завмер на місці .
-Щось не так?
-Все нормально , ти... дуже гарна .
Я дуже здивувалася від його слів . -
Дякую.Далі буде...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Старша школа час для кохання !
RomanceГоловна героїня розповідає про події які сталися в її житті