Ebéd időben keltünk fel Nigrummal. Mikor kinyitottam a szememet észre vettem hogy egy ruha van az ágyamra téve.
-Jaj ne már! Miért pont ma kell bálnak lenni?
"-Ugye csak viccelsz?"
"-Bár viccelhetnék ezzel, de az ágyamon van egy olyan ruha amit magamtól soha az életben nem vennék fel!"
"-Az égre!"
Felkeltem a földről és az ágyhoz léptem. A kezembe vettem a ruhát és magam elé emeltem.
"- Nem rossz!"
"-A legutóbbira is ezt mondtad és az azelõttire is!"
Gyorsan átöltöztem a ruhába. És nézegettem magam a tükörben. A ruha a földig ért, vállától az ujja átlátszó selyemből volt ami a csuklómig ért. A ruhának V alakú kivágása volt, kék színű volt, és a derekán volt egy ezüst öv. A cipőm mindig egy bakancs volt. Ehhez a ruhához egy fekete nyolc centis sarkú bakancsot vettem fel. Már a csak a hajammal kellet valamit kezdenem. Odaültem a fésülködő asztalhoz és elkezdtem kifésülni a gubancokat a hajamból, mikor ezzel meg voltam egy kontyot készítettem és felhelyeztem a fejemre az ezüst tiarámat. Mikor teljesen elkészültem felálltam és Nigrumhoz léptem.
"-Na, vállalható vagyok?"
"-Igen! Jól nézel ki."
"-Köszi."
Kopogtatást hallottam.
-Bújj be!
Kinyílt az ajtó és az egyik cseléd lépet be.
-A bál hamarosan kezdődik és a szülei szeretnék ha megjelenne!
-Persze, mindjárt megyek. Köszönöm!
A bálterem felé lépdeltem egyedül. Nigrum ilyenkor soha sem jött velem csak ha szóltam neki hogy szükségem van rá. Bizony mi akármilyen messze vagyunk a sárkányainktól úgy is képesek vagyunk kommunikálni velük. A cipőm párszor koppant a folyosó padlóján majd mikor a bálterem ajtajához léptem megálltam. Vettem egy nagy levegőt és mosolyt erőltettem az arcomra. Beléptem a terembe és a szüleimet kerestem a sokaságban. A terem ma este is úgy ragyogót mint a nap. Mikor megláttam a szüleimet odamentem hozzájuk. Épp egy férfival és egy nővel beszélgettek.
-Anya, apa. Sziasztok! Jó estét!-köszöntem a vendégeknek is.
-Szervusz Azura. Hadd mutassam be az Északikirályság királyát és királynőjét!-tolt oda apám az uralkodók elé.
-Örvendek! Azura vagyok!-nyújtottam kezet.
Kezet ráztam mind kettejükkel.
-Azura. Neked és a szüleidnek mi is szeretnénk bemutatni a fiúnkat. Huont.
Egy nálam egy fejel magasabb srác lépett elém. Sötétkék haja és zöld szemei voltak. Fekete öltönyt viselt. Egyenesen a szembe nézet és én álltam a tekintetét."- Nigrum! Helyes srác áll előttem akivel most találkoztam elõször!"
"-Szükséged van rám?"
"-Aszem megoldom."
"-Hajrá hercegnő!"
-Huon vagyok!-nyújtott kezet a srác. Gyorsan kezet ráztam vele.
-Azura!-mondtam.
Huon még a szüleimmel is kezet fogott majd rám nézett.
-Táncolunk?
-Aha!
Megfogta a kezemet majd a táncosok közé sétáltunk. Egyik kezét a derekamra helyezte, a másik kezét amivel az enyémet fogta a magasba emelte. Én pedig rutinosan a vállára helyeztem a kezemet. Bele néztem smragdt színű szemeibe és hagytam hogy vezessen.
-Úgy hallottam hogy nem szereted a bálokat.
- Ez pontosan így van. Jobb szeretek a sárkányom hátán ülni és repülni, vagy harcolni mint itt mosolyogni és hízelegni. Ez nem én vagyok.
-Megtudlak érteni.-mondta majd megpörgetett.-És hol van a sárkányod?
-Neki nem kötelező itt lennie.
-Hogy hogy?
-Ő nem kötött egyességet.
-Milyen egyességről beszélsz?
- Tudod mikor elõször ültem a sárkányom hátán ott hagytuk a mestert és mentünk a magunk feje után, és pont elcsíptük a naplementét a felhők felett amit mondanom sem kell nagyon szép. Így elhatároztuk hogy minden nap megnézzük, de ugye így sötétedés után értünk mindig haza. A szüleim mérgesek voltak így alkut kötöttünk. Bármikor haza jöhetek ha minden bálukon részt veszek.
-Micsoda ár.
-Gusztustalan egy alku, de hát már megkötöttük és akkor még kicsi voltam. Nem gondolkoztam előre ennyire.
-Értem.
A bálnak mikor vége lett fáradtan botorkáltam be a szobámba. Nigrum azonnal felpattant mikor meglátott. Gyorsan letusoltam majd lerogytam az ágyra.
"- Na mi volt?"
"-Táncoltam a herceggel!"
"-És hogy hívják?"
"-Huon."
"- És akkor most totál bele zúgtál?"
"-Azt hiszem igen. Képzeld ő az Északikirályság hercege!"
"-Azta, te csak főleg hercegekkel tudsz barátkozni."
"-Nagyon vicces!"-nevettem.
Nigrum lefeküdt a földre én pedig a paplanom alá bújtam és bealudtam.
YOU ARE READING
Sárkány szárnyakon
FantasyA bolygón sárkánylovasok élnek. Négy királyság jött létre a béke nevében. Azura egy sárkánylovas. Az otthona neve Domum. A mágia a lovasok világából lassan elszivárog. Azurára és barátaira hárúl a feladat hogy megoldják. Vajon sikerülni fog nekik?