Délután elmentünk Essoékhoz. A vöröstóhoz mentünk el, beszélgetni és kikapcsolódni. A hegyek színe továbbra is fakó volt jelezve hogy baj van. Essoval a tó parton ültünk összebújva egy fa alatt a sárkányok pedig valahol a közelünkben bóklásztak.
-Szóval herceg?
-Igen.
Essot is gyorsan beavattam a bálon történtekbe.
- És ha jól hallom belezúgtál!
-Hékás! Nem szép dolog a gravitációra fogni hogyha valaki szerelmes!
-Igaz, elnézést!-mondta nevetve.
Én is elnevettem magam.
-Na de most komolyan, alig ismered és máris szerelmes vagy belé?
- Van olyan hogy szerelem első látásra! Nem hallottál még róla?
-De hallottam!-sóhajtott fel.
-Mi a baj?
-Semmi.
- Akkor nem sóhajtoznál!
-Csak már azon gondolkoztam mi lesz ha a mágia elfogy a világból?
-Nem tudom. Fürdünk?
-Naná!
Lekaptam a ruhámat ami alatt már ott volt a fürdőruha. Egy sima fekete kétrészes. Beszaladtam a vízbe. Esso is futott utánam. A sárkányok is pikk-pakk mellettünk termettek. Én már Essot fröcsköltem. Ő is engem fröcskölt és a sárkányok is beszálltak a vízi csatába. Nagyon jól elvoltunk így. Mikor kifáradtunk kimentünk a partra kicsavartam a hajamból a vizet majd a már fekvő sárkányom oldalához dőltem. Nigrum betakart a szárnyával hogy ne fázzak meg. Esso és Ignis is ezt csinálta mint mi.
-Jó hogy újra tudtunk találkozni és együtt időt tölteni!-néztem rá Essora.
-Én is így érzem.
Sárkány üvöltést hallottunk a távolból. Azonnal felpattantam és a hang irányába futottam. Egy sötétkék sárkány tornyosult elém egy fekete maszkos és ruhás lovassal. A lovas leugrott a sárkányról és felém futott.
-Azura!-kiáltotta Esso.
Felé néztem. Egy kardot dobott felém. Elkaptam majd a lovas elé álltam.
-Ki vagy te?-sziszegtem.
Az alak nem szólt semmit csak kivonta a kardját és rám támadt. Azonnal hárítottam a csapását. A sárkánya a mellettem álló Nigrumra támadt. Nigrum is rögtön harcba bocsátkozott. Az alak erős csapásokat mért rám. Mindent sikerült hárítanom. Essoék nem avatkoztak bele mert mi lovasok tartjuk magunkat ahhoz a szabályhoz hogy csak akkor támadunk ha megtámadnak minket. A kardjaink visítottak ahogy a fémek gyorsan sokszor egymáshoz értek. Egyszer majdnem kiverte a kezemből a fegyvert a támadóm de gyorsan korrigáltam. Én is próbáltam támadni de nem kaptam alkalmat. Csak védekezni tudtam. Egy pillanatra Nigrumra néztem. Ő állt náluk nyerésre. De míg a sárkányomra néztem az alak kiverte a kardot a kezemből, épp a nyakamhoz akarta emelni a fegyverét mikor egy gyors karmozdulattal kivertem a kardot a kezéből. Az alak nem állt meg bánkódni, azonnal pofon akart vágni de elhajoltam az ütés elől és közben a hasába ütöttem ököllel. Hátrébb lépet egyet majd füttyentett és a sárkányához szaladt, felpattant rá és elrepültek.
"-Nyertél?"-kérdeztem Nigrumot.
"-Majdnem, te?"
"-Nekem is majdnem!"
-Mi és ki volt ez?-lépett hozzám Esso.
-Nem tudom!-ráztam a fejem.
Felnéztem az égre, a nap a látóhatár felé igyekezett. Eljött az idő hogy a levegőbe emelkedjünk.
-Nézzétek! Naplemente! Jöttök velünk?-kérdeztem.
-Persze.
Felszálltunk a sárkányokra, és a felhők fölé emelkedtünk. A naplemente most is gyönyörű volt. Ülésből hátra dőltem a sárkányomon és kinyújtottam a kezemet, a felhőkhöz értem mikor tudtam. Mikor minden sötétbe borult Essoval elköszöntünk és Nigrummal haza felé vettük az irányt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sárkány szárnyakon
FantasiA bolygón sárkánylovasok élnek. Négy királyság jött létre a béke nevében. Azura egy sárkánylovas. Az otthona neve Domum. A mágia a lovasok világából lassan elszivárog. Azurára és barátaira hárúl a feladat hogy megoldják. Vajon sikerülni fog nekik?