We zien een hert dat opkijkt om vervolgens weer door te grazen, we horen vogels fluiten en als het iets minder dicht begroeid wordt zien we een kudde wilde paarden bij een vijvertje drinken, we blijven rustig kijken maar durven niet echt dichterbij te komen en het prachtige schouwspel te verstoren. We besluiten om te keren voordat we de weg niet meer terug kunnen vinden en komen op de terugweg bramen tegen. We nemen zoveel mee als we kunnen dragen om er iets lekkers van te maken als we weer terug zijn. We drinken de thee en uiten onze bewondering over de prachtige schoonheid, het komt nog maar half binnen maar het is nu al een geslaagd. Ik kijk in haar mooie intens blauwe ogen waar het enthousiasme uit springt, ik had me geen betere vriendin kunnen wensen.
We ontdekten een klein moestuintje naast het huis en zien dat de komkommers, tomaten en aardbeien rijp zijn. We hadden nog sla in de auto liggen die nog goed eetbaar is dus maken een lekkere salade, geheel verantwoord voor alle mogelijke doch realistische en redelijke idealen en denkbeelden. We besluiten jam te maken van de bramen en kwamen beschuit tegen in een van de bussen boven het aanrecht en daarmee hebben we een heerlijk toetje, erg vernieuwend, aardbeien met bramen jam op beschuit maar het smaakte erg lekker gelukkig. Even later liggen we buiten in het zachte gras uit te buiken na een overheerlijke simpele doch overheerlijke maaltijd, genietend van een prachtige zonsondergang.
Langzaam komen de sterren een voor een aan de hemel tot er een sterrenhemel tevoorschijn komt waar ze bij de sterrenwacht jaloers op zouden worden en langzaam dommelen we weg, haar hoofd op mijn borst.
YOU ARE READING
Middle of nowhere
AdventureEen fictief vakantieverhaal. Heel veel plezier. Ik voel me vereerd dat je de tijd neemt om dit te lezen. Hopelijk geniet jij net zo veel van het lezen als ik van het schrijven.