Pohled Marka:Vzbudil jsem se na gauči a cítil, že někoho objímám. Podíval jsem se a uviděl Michala jak sladce spí na mé hrudi. Něžně jsem ho začal hladit po vlasech, abych ho nevzbudil. Bože proč mi to děláš? Proč mi ukazuješ o co přicházím? Tohle se už bohužel nikdy nezopakuje. Užívám si ty chvíle, kdy můžu alespoň předstírat, že je můj. Až se vzbudí všechno pomine a zasáhne realita.
,, Jsi pohodlný polštář."
Ozvalo se ospale.
,, Klidně ještě spi. Nevadí mi to."
,,To je dobrý, nechci aby si se cítil nepříjemně."
,, Cítím se skvěle."
Další chvíle, kdy jen mlčíme a oba máme v hlavě své vlastní myšlenky.
,,Na něco jsem si vzpomněl. Honza mě pozval na kolaudaci jeho bytu, nechceš jít se mnou."
,,Moc rád."....Pohled Michala:
Risknul jsem to a pozval ho na večírek. Souhlasil, za což jsem rád. Třeba mi trocha pitíček dodá odvahu mu to konečně říct. U Honzy bylo i několik dalších youtuberů, většinou poznávali Marwa a mě brali jako honzového kamaráda. Po neurčitém množství pitíček, jsem dostal kuráž. Dnes mu to prostě řeknu a hotovo. Ať se stane co se má stát.
,,Marku můžu s tebou mluvit."
,, Jasný co se děje?"
,, Musím ti říct něco co v sobě držím už pěkně dlouho. Můžeš mě klidně poslat někam ale musíš to vědět. Marku miluju tě."
Kompletně stuhl, co jiného jsem mohl čekat že? Když už bylo ticho moc dlouho otočil jsem se a chtěl odejít. Marek mě ale chytil za ruku, otočil mě k sobě a bez jediného slova mě políbil. Okamžitě jsem spolupracoval, kdo by taky odmítl člověka, kterého miluje. To co jsem si tak dlouho přál se konečně děje. Doufám že to znamená to co si myslím...Jaké důsledky bude ten polibek mít? Jakou roli v tom hráli pitíčka a jak se do toho připlete Michalův bývalý?
ČTEŠ
Just roommates?
FanfictionJedna otázka z nich udělá spolubydlící, jedna noc z nich udělá milence. Další otázka z nich udělá pár a ta třetí? Dojde k ní vůbec? Nebo se jejich vztah zhroutí? Komplikace, lži, zklamání, zrada ale taky přátelství, láska, důvěra. To vše je součástí...