Pohled Marka:Nedokážu ani vyjádřit, jak moc jsem šťastný. V hřejivém objetí své lásky.
,, Napadlo mě, co si udělat menší výlet do Vídně?"
,,Jako teď?"
,,Jako teď. Najdu nějaké ubytko, vlak, zabalíme si a hurá za dobrodružstvým."
,, Tak jo, proč ne. Žiješ jenom jednou."Zabalili jsme a vyrazili na vlak. Za zhruba čtyři hodiny jsme byli ve Vídni. Navštívili jsme zoologickou zahradu, skleník, Japonskou zahradu a večer jsme zašli na ruské kolo. Užíval jsem si to, jak nejvíc jsem mohl. Oba jsme byli pryč od starostí, od rutiny. V hlavě jsem měl jen a pouze Míšu. Kolem půlnoci jsme dorazili do našeho hotelu.
,, Tak co pustíme si film nebo půjdeme rovnou do hajan?"
Zeptal jsem se hned jak jsme vešli do pokoje.
,, Hmm... obojí zní lákavě ale ta třetí možnost je nejlákavější..."
Kulišácky se usmál a ruce spojil za mým krkem.
,, Jaká je třetí možnost?"
Zeptal jsem se, přesto že mi to okamžitě došlo.
,, Tahle..."
Spojil naše rty nejdříve v něžný a poté v toužebný polibek...Pohled Michala:
Líbali jsme se a bývali bychom pokračovali a třeba by to zašlo i dál, kdyby Markovi nezačal zvonit mobil. Zvedl to.
,, Hubáček,prosím?"
Stuhl a kompletně zbělal, jako by viděl ducha. Nic neřekl a za minutu ukončil hovor.
,,Kdo to byl? Stalo se něco?"
,,Co?...ale nikdo. Nic se neděje. Všechno je v pořádku."
Usmál se a objal mě. Úplně mu to nevěřím ale prozatím to nechám být. Až bude chtít, tak mi to sám poví.
,, Miluju tě Míšo. Nikdy bych ti úmyslně neublížil. Pamatuj si to ano? Potřebuju, aby sis to pamatoval."
,, Budu."
Proč mi to přijde tak zvláštní? Jakoby mě tím na něco připravoval možná před něčím varoval. Ale proč a před čím?...Kdo Markovi volal a co chtěl? Proč by ho měl Marek varovat a hlavně před čím? Hmm?🤔
ČTEŠ
Just roommates?
FanfictionJedna otázka z nich udělá spolubydlící, jedna noc z nich udělá milence. Další otázka z nich udělá pár a ta třetí? Dojde k ní vůbec? Nebo se jejich vztah zhroutí? Komplikace, lži, zklamání, zrada ale taky přátelství, láska, důvěra. To vše je součástí...