Marek měl pravdu...

660 70 7
                                    


Pohled Marka:

Kelův byt je útulný. Není největší ale to vůbec nevadí. Není to fér, proč nemůžeme být s Míšou šťastní? Nelíbí se mi, že Honza je s ním. Nejen kvůli jejich minulosti ale taky kvůli něčemu jinému, něco mi na něm nesedí.
,,Dúfam že ti tu bude dobre. Viem, bol by si najradšej inde a chápem to. Tiež som zamilovaný ale on o tom nevie a ani nesmie, pretože niekoho má."
,,To je mi líto."
,, Mě tiež ani nevieš ako."
Ten jeho pohled, způsob jakým se mi otevřeně dívá do očí. Připadá mi to, jako by snad myslel mě. To je přece nesmysl nebo není? Já poslední dobou nic nechápu.
,,Kelo?"
,, Àno Marek?"
Oba jsme šeptali ani nevím proč. Stáli jsme tak blízko u sebe, čekal jsem že se mě pokusí políbit ale nehnul ani brvou.
,,Keby som tak mohol."
,,Ale nemůžeš... není to správný."
,, Ja viem."...

Pohled Michala:

,, Jsi v pohodě?"
,,Co myslíš?"
,, Jasně."
,, Neboj brzo tě veškerá bolest přejde."
Objal jsem ho. Je z něj dobrý kamarád. Sice bych teď mnohem radši objímal, líbal, dotýkal se Marka.
Najedli jsme se, natočili další dva díly světa draků a šli spát.

Probudil jsem se a cítil jsem nepohodlí. Aby taky ne, když jsem měl svázané ruce za zády přes opěradlo židle a nohy připoutané k nohám oné židle. Otevřel jsem oči a naproti mě jsem viděl Honzu úplně ve stejném stavu.
,, Míšo díky bohu jsi vzhůru, jsi v pořádku?"
,, Jo asi jo. Co se stalo?"
,, Já jsem se stala?"
Objevila se u nás mladá holka malinko při těle, na ruce měla tetování, dlouhé hnědé až černé vlasy. Strašně mi někoho připomínala. Moment... vždyť je to Doris!
,, Jak už jsem ti řekla, šéf tě chce mrtvého ale hlavně chce, abys trpěl."
,, Proč? Co jsem mu udělal, kdo to je?"
,,Moc otázek a všechny špatné. Marečka jsi poslal pryč ale pořád ti můžu ublížit jinak. Tak že ublížím osobě tobě blízké a jelikož tu není tvůj přítel... bude muset stačit tvůj ex."
,, Nedotýkej se ho!!"
Vytáhla z kapsy korálový náhrdelník a začala jim Honzu škrtit.
,, Přestaň prosím, nech ho být. Se mnou si udělej co chceš ale jeho nech!"
,, Měl jsi pravdu, pořád mu na tobě záleží."
Přestala ho škrtiť a odvázala ho. Co to sakra?!
,,Marek měl pravdu. Neměl jsi mi věřit. Celou tu dobu, celou dobu jsem to byl já, kdo po tobě šel. Nevěděl jsem, že ti na mě pořád tak moc záleží."
,, Zrádce jeden."
,,Alee... určitě to nebude tak hrozné. Věřím, že budeš rozumný a vrátíš se ke mě."
,,Di do hajzlu. Nevrátím se k tobě ani za milion let."
,, Však máme dost času."...

Tak už víme, kdo je zatím vším. Jak to bude s Míšou dál? A jak to dopadlo u Marka?

Just roommates?Kde žijí příběhy. Začni objevovat