Ráno poté

898 91 6
                                    

Pohled Michala:

Vzbudil jsem se s pořádnou bolestí hlavy. Neměl bych tolik pitíčkovat, chvíli jsem nečinně zíral do stropu a pak jsem si vzpomněl co se včera stalo. Já se líbal s Markem, přesněji on mě políbil první. Nic víc se nestalo ale zaboha si nemůžu vzpomenout jak jsem se dostal do postele.
,,Jak ti je?"
Přišel do ložnice Marek se snídaní a práškem na bolest hlavy.
,, Příšerně...kolik je?"
,,Jedna odpoledne. Připravil jsem ti něco malého k snědku, udělal kafe a přinesl ti něco na hlavu."
,, Děkuju ti."
,, Nemáš zač Míšo."
Chystal se odejít.
,, Marku počkej..."
,, Ano?"
,,To co se stalo na té párty..."
,, Probereme to až ti bude líp jo? Teď se dej dokupy."
,, Myslel jsem to vážně.... všechno co jsem ti řekl jsem myslel vážně. To co se stalo potom bylo to nejhezčí co se mohlo stát. Nemluvila ze mě opilost. Říká se řeči opilých jsou myšlenky střízlivých."
,, Probereme to pak."
Odbyl mě. Nevěří mi snad? Nebo toho lituje on sám? Vždyť to byl on kdo mě políbil sakra! Co se ti děje v hlavě Marku?...

Pohled Marka:

Zašel jsem do svého studia a naštvaně praštil do stolu. Chci to s ním probrat, chci být s ním. Nelituju toho, že jsem ho políbil ale na té párty se stalo ještě něco. Honza mi řekl něco, co mi nedá spát. Postupem času ho omrzíš, nebudeš pro něj dost dobrý. Věř mi mluvím z vlastní zkušenosti. Nemůžu to dostat z hlavy. Je Michal opravdu takový? Nechci věřit tomu že ano ale když to budu úplně ignorovat můžu skončit se zlomeným srdcem. Musíme si promluvit a pak se uvidí...

Myslíte, že měl Honza pravdu? O co mu vůbec jde? Jak dopadne jejích rozhovor o předešlém večírku?

Just roommates?Kde žijí příběhy. Začni objevovat