Név:Sarah Lockberg
Kor:18
Tesó:Emma Lockberg
Tetszik:---------
Hobbi:Shuffle,musical.ly
Magamról:Hali Sarah vagyok.Svédországban élek,azon belül Stockholmban.Van egy húgom akivel nagyon össze vagyok nőve.Szinte mindent együtt csinálunk,sosem megyünk el sehova egymás nélkül.A szüleink elváltak,mindketten anyuval lakunk.Apu a nőjével meg lelépett Belfastba.Szeretek táncolni,a táncon belül meg shufflezni.A húgom hip-hop-ozik.Mindketten koronás musical.ly-sok vagyunk.Kedvenc énekesem nincs,kedvenc színem meg a fekete,piros,világoskék.Na de nem fárasztalak titeket,byy.
Név:Emma Lockberg
Kor:17
Tesó:Sarah Lockberg
Tetszik:Senki
Hobbi:Hip-hop,musical.ly
Magamról:Hi Emma vagyok,de a barátoknak csak Em.Van egy nővérem,akivel nagyon szoros a kapcsolatom.Úgy viselkedünk néha,mint az ikrek.A szüleink elváltak,apu Belfastban él a ribancával..mármint kecske.Le se szar minket már 5 éve.Én hip-hop-ozok, a nővérem shuffle-zik,mindketten híres musical.ly-sok vagyunk.Kedvenc énekesem Shawn Mendes,kedvenc színem a kék.A többit szerintem elmondta Sarah,szóval belőlem ennyi elég is lesz,by by.
Név:Marcus Gunnarsen(Mac,Maci,Macika)
Kor:18(csak itt)
Tesó:Silje,Martinus,Emma Gunnarsen
Tetszik:Még senki,de csak MÉG
Hobbi:Éneklés,tánc,foci,musical.ly
Magamról:Helló,igen én vagyok Mr.Tökély,nem kell elájulni.Komolyodjunk meg.Na,Marcus vagyok,igen az a tökéletes,ellenállhatatlan,egos,helyes,jóképű,cuki,viccestökéletes Marcus,de hívj csak Mac-nak,vagy az előbb felsoroltakból valamelyiknek.Az öcsémmel(Imádom így cukkolni) híres énekesek vagyunk.Van egy nővérünk,Silje,aki már nem él velünk,meg van egy húgunk is,Emma.A kedven focicsapatom a Manchester United,a focistám Paul Pogba,énekese(i)m Justin Bieber,Jason Derulo,Ariana Grande,színem a piros.Szerintem tudtok rólam mindent,én inkább megyek enni(Imádok enni),szióó.
Név:Martinus Gunnarsen(Tinus,Tintin,Titi,Titike)
Kor:18(csak itt)
Tesó:Silje,Marcus,Emma Gunnarsen
Tetszik:Még várom az igazit
Hobbi:Éneklés,tánc,foci,musical.ly
Magamról:Hei Martinus vagyok,de hívj csak Tinus-nak.Van egy ikrem,aki 15 perccel idősebb nálam(amivel imád cukkolni),akivel egy duót alkotunk.Én komolyabb vagyok nála,ő szeret bohóckodni,habár én is szeretek,de nem annyira,mint Marcus.Van egy nővérünk,Silje,És egy húgunk,Emma.Kedvenc focicsapatom a Chelsea,a focistám Eden Hazard,énekese(i)m Jason Derulo,Justin Bieber,Ariana Grande,színem a zöld.A többit szerintem tudjátok,szóval én most lépek,hii.
ESTÁS LEYENDO
𝙼𝚎𝚐𝚟𝚊́𝚕𝚝𝚘𝚣𝚝𝚊𝚝𝚝𝚊𝚍 𝚊𝚣 𝚎́𝚕𝚎𝚝𝚎𝚖 ¤𝙼. 𝙶.¤ /𝚅𝚎́𝚐𝚎\
FanficEgy 18 éves lány élete,aki a testvére halála után depressziós lesz,ám egy fiú megfogja változtatni az életét.