#bab3

2.5K 33 1
                                    

Pagi.....

Aris p. O. V..

Aku buka mata perlahan lahan,cahaya dari lampu yang tetrpasang menyakitkan mata aku.

Aku lihat keadaan sekeliling aku,aku ada dekat atas lantai tanpa baju.

Serta merta kejadian semalam terlintas dan bermain di fikiran aku.
Aku mula menangis dan meraung,seluruh badan aku terasa sakit dan sengal terutama di celah kangkang rasa perit yang teramat.

"Ya allah,kau tabahkanlah aku ya allah. Kau berikanlah aku kekuatan ya allah.Kau bukakan pintu hati suamiku agar dia tidak terus mendera diriku dan menjadikan aku hanya sebagai pemuas nafsunya.Sesungguhnya aku tidak sanggup diperlakukan tak ubah seperti pelacur oleh suamiku sendiri" pohon Aris seraya bangun dan mengambil tualanya Sebelum melangkah ke bilik air untuk mandi.

End Aris p. O. V

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

Setelah selesai mandi,Aris keluar dari biliknya yang berada di sebelah dapur untuk menyiapkan sarapan buat Khai.

Walaupun Khai telah buat sesuatu yang telah menyakitkan hatinya,tapi dia berusaha untuk menjadi isteri yang terbaik untuk Khai,dia tak nak jadi isteri derhaka.

Semasa dia leka menyediakn bahan untuk memasak dia disapa oleh satu suara kasar dari arah belakangnya.

Akibat terkejut,pisau yang sedang diguna untuk memotong bawang terkena pada tanganya.

"Auchhh...sakitnya" rintih Aris.

Pedih dirasakan pada hiujung jari telunjuknya akibat torehan pisau itu agak dalam.

"Aku nak keluar,jumpa buah hati aku jadi kau tak yah susah susah nk masak untuk aku sbb aku jijik nk makan makanan dari masakan perempuan hina dan jalang macam kau ni. Entah2 kau dah kangkang kan nasi tu supaya aku tergila2kan kau." hina Khai.

"Ya allah,sampai hati awak fitnah saya macam ni sekali,saya tak pernah terfikir pon nak bomohkan awak apa semuatu.saya tak buat." kata Aris dengan suara yang bergetar dan serak akibat menahan air mata dari menuruni pipinya yang mulus.

"Kau buat atau tak aku tak kisah dan tak nak ambil kisah sebab apa sebab aku jijik dengan betina murah macam kau" cemuh Khai lagi.

"Kalau saya murah kenapa awak kahwin dengan saya,kalau saya jijik kenapa awak sentuh saya sedangkan saya tak pernah rela awak sentuh saya,saya hanya diamkan rasa kecewa saya sebab awak suami saya dan awak berhak ke atas tubuh saya dan segala galanya yang ada pada saya."

"Kau nak tahu sangat kenapa kan aku kahwin dengan kau,kalau kau nak tahu aku dah beli kau dari bapak kau sebab bapak tak mampu bayar hutang aku tu sebab dia jual kau" jerkah Khai sambil mengcekam rambut Aris dan tangannya sebelah lagi digunakan untuk menampar pipi Aris

"Arrggggggg,sakit awak lepaskan saya tolong sakit sangat" rayu Aris supaya Khai lepaskan rambutnya.

Khai hanya buat tak endah dan menarik Aris ke kolam renang seraya menolaknya ke dalam kolam itu."Awak tolong saya,saya tak pandai berenang"pinta Aris dengan suara yang tenggelam timbul

"Huh!kau memang layak mampus kau tahu tak" hamun Khai.

Lama kelamaan tubuh Aris mula melemah dan tubuhnya terapung di atas air dalam keadaan yang tak sedarkan diri.Khai hanya memandang kosong sahaja ke arah Aris.

Sebelum mula terjun ke dalam kolam dan menarik tubuh yang telah pengsan itu ke tebing kolam.

Dia naik ke atas dan mencepung tubuh Aris seraya dibawa masuk ke dalam biliknya.

Tubuh itu dilempar ke atas katil dan dia dengan rakus membuka bajunya dan Aris. Baju Aris direntap kasar termasuk lah underware(betl tak ejaan aku😁😁) Aris lalu tubuh kecil dan tak bermaya itu ditindih oleh badan sasa milknya.

Ia dia sengaja membiarkan Aris pengsan kerana dia punya agenda lain iaitu merogol Aris tanpa gadis itu sedar. Dia sengaja berbuat demikian supaya isterinya lebih tersiksa."Hahahahaha,padan dengan muka hodoh kau tu dahlah bodoh memang sesuai kau untuk jadi tempat aku puaskan nafsu aku"bicara Khai cukup sinis sambil ketawa kejam.

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭






















Hallo guys, sorry lama sis tak update kan dan ni bab seterusnya untuk korang...

Please vote and comment jangan lah malas sangat nak vote and comment tu bukan susah pon.

Jangan jadi silent readers je tau............................





😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

683 PATAH PERKATAAN

ISNIN(17 SEPTEMBER 2018)

18:13



ISTERI YANG TAK DIANGGAP (HIATUS)Where stories live. Discover now