Aris p. O. V
Aku tersedar pada malam itu namun aku terdengar sesuatu yang mengejutkan aku iaitu aku keguguran akibat aku terlampau tertekan.
Ya allah,masa tu hancurnya hati aku bila anak yang aku tak tahu kehadiran dia dalam rahim aku sekarang dah tak ada.
Aku menangis semahu-mahunya. Anak aku mati disebabkan aku,dan kalau aku tak stress sangat mesti kandungan aku tak gugur dan mungkin anak aku masih ada lagi.
Tiba-tiba Khai masuk dengan muka yang aku sendiri sukar nak tafsirkan samaada marah atau apa-apa reaksi lain.
"Saya nak minta maaf sebab tak jaga anak kita dengan betul.saya menyesal sangat" kataku memulakan perbualan setelah masing-masing hanya mendiamkan diri.
"Buat apa kau nak minta maaf,eh!kau yakin ke tu anak aku,maklumlah kau kan sundal first class,manatahu tu anak daripada salah seorang pelanggan kau then dia taknak bertanggungjawab kau nak aku jadi pak sanggup,macan tu hah!" kata khai dengan cukup pedas
Air mata megalir lesu keluar membasahi pipi Aris.sungguh tega Khai berkata seolah-olah dia wanita yang tak ada maruah.
Maruahnya seperti dipijak-pijak oleh suaminya.
"Tak awak tu anak awak sampai hati awak cakap macam tu macam saya ni tak de maruah. Awak buat saya c ubah macam perempuan jalang. Apa salah saya pada awak" luah Aris.
Semua perasaan yang dipendam selama ini diluahkan. Dia cukup penat untuk terus hidup terseksa dengan orang yang tak sayangkan dia.
Dia keguguran pon suaminya buat tak tahu malah menuduh darah dagingnya sebagai anak haram.
Sungguh lelaki yang bernama Khairie ini tidak berhati perut sanggup menyeksa isteri sendiri atas kesalahan orang lain.
"Salah kau,kau betul nak tahu salah kau?." soal Khai.
"Ya,saya nak tahu apa salah saya sampai awak layan saya x ubah macam pelacur murah yang sesenang ABC awak boleh dapatkan di club tu,apa awak fikir eh dan apa yang ade dekat otak awak smpai awak sanggup pukul dan dera orang yang lemah macm saya"jawab Aris
Ia dia sudah penat dengqn semua permainan Khai.dia sudah beralah biarlah apa yang ingin dilakukan lelaki itu dia tak kan kesah lagi.
" awak buatlah apa yang awak nak buat sampai awak puas saya takkan ambil peduli pon walau nyawa saya yang terkorban di tangan awak,tangan suami saya sendiri"bicara Aris.
Kata kata yang keluar dari bibir Aris ibarat menambah arang ke bara api,rahang Khai mula bergerak-gerak kerana menahan amarahnya dari meletus tapi semuanya jadi sebaliknya apabila dia mula layangkan sebiji penumbuk di muka Aris.
Aris terjelupuk jatuh di atas lantai itu.tubuhnya menjadi mangsa kaki dan tangan Khai."kau,kau mang nak mati dengan aku kan.kau ni memang hidup menyusahkan aku je ke hah?"jerit Khai lantang sambil tangan dan kakinya masih bergerak memukul tubuh kecil Aris.
Aris langsung takde rase ingin melawan,kerana dia hanya ingin mati sahaja saat ini.kesakitan yang dia rasa tak sama dwngan sakit di hatinya.
End Aris p. O. V
Pagi Esoknya,
Aris bangun dari tidurnya, seluruh badanya terasa sakit namun dia tak hiraukan.
Tanggungjawabnya sebagai sprang isteri harus dilaksanakan dengan sempurna. Dia taknak jdi seorang isteri yang nusyuz.
Walaupun berjalan terpaksa berpaut pada dinding dia tetap akan melaksanakan tugasnya sebagai isteri.
Ketika sedang memasak dia mendengar derap langkah kaki seseorang menuruni anak tangga.
Dia berpaling dh wajah dingin Khai Yang menjadi santapan matanya.
Namun tetap ditegur Dan diberi senyuman yang amat manis. "awak nak makan"sapa Aris.
"taknak aku jijik nak makan makanan yang kau masak"balas Khai lalu melangkah menuju ke arah pintu.
Aris Yang melihat cepat berjalan dengan masih berpaut pada dinding mengejar langkah besar lelaki ITU.
"awak, awak! Tunggu kejap"
"kau nak apa"
"awak taknak makan ke? Says Dan penat-penat bangun Dan masakkan untuk awak, makanan skit."
"Eh, kau tak faham ke apa aku cakap, sini kau sini nak aq makan sangat kan."
Khai mula merentap rambut Aris Dan mengheretnya ke dapur, semua makanan diambil Dan disuap kasar ke mulut Aris.
"kau nak makan sangat kan, nah makan ni"jerkah Khai sambil tangan masih bergerak menyuap makanan ke mulut Aris.
Tetapi tiba-tiba............
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
OK GUYS, HERE YOUR NEXT CHAPTER.
SORRY SANGAT2 SEBAB LAMBAT UPDATE.
SORRY JUGAK SEBAB CHAPTER NO PENDEK JE.
💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
720 PATH PERKATAAN
RABU(14 NOVEMBER 2018)
20:14
YOU ARE READING
ISTERI YANG TAK DIANGGAP (HIATUS)
RomanceArisha Armiera binti Ahmad Dani,seorang gadis polos yang naif. selalu didera oleh bapanya sendiri selepas kematian ibunya ketika dia berusia 15 tahun. dibenci bapanya bukanlh satu kemahuanya,dia juga dikatakan anak sial yang malang. Syed Asyraf Khai...