TAHİR KALELİTahir Kaleli; cesur, delikanlı 19 yaşında bir gençtir. Haliyle çapkınlıkları vardır. Lisede 1 yıl kaldığı için diğerlerinden 1 yaş büyüktür sevgilisi İclal ile mutlu giden hayatı bir süre sonra bozulacaktır.
NEFES ZORLU
Nefes Zorlu; Tahir'e plotanik olsa da sevdiğini göstermez aralarında arkadaşlık olduğunu dile getirir her zaman. Bunu sadece en yakın arkadaşları Çağla ve Berke bilir. Son zamanlarda olan olaylardan sonra hayatının değişmesine tanık olacaktır.
İCLAL AYDIN
İclal Aydın; kendini Tahir'e aşık olduğunu inandırmıştır. Tahir'in kendine bağımlı olduğunu biliyor ve bir anda herkesin hayatını değiştiriyor.
ÇAĞLA DEMİR
Çağla Demir; Nefes'in en yakın arkadaşıdır. Nefes'in Tahir'i sevdiğini bilsede kimseye demez. Sevgilisi Berke ile mutlu olan hayatı İclal'in saçmalıklarıyla son bulacaktır.
BERKE SADUNOĞLU
Berke Sadunoğlu; Tahir'in yakın arkadaşı aynı zamanda Nefes'inde yakın arkadaşı. Çağla'nın sevgilisidir. Herkesin gibi onunda hayatı değişecektir.
Hikâyede Kaleli ailesi de olacak fakat daha sonra ortaya çıkacak. Hikâyenin konusu İstanbulda lisede geçiyor. Tahir hariç herkes 18 yaşında Tahir 19 yaşında. Tahir İclal'i seviyor. Nefes ise Tahir'i seviyor ama plotanik. Olay bir süre lisede geçecek daha sonra olan olaylardan dolayı Trabzonda geçecek. Nefes'in ailesi dış devlette.
O zaman haydi vira demir BİSMİLLAH.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVÂ
TienerfictieHayat akarken; iyi veya kötü, güzel veya çirkin, doğru veya yanlış, mutluluk veya hüzün, avucunuzdaki kelebek gibi senin elinde...