5.Bölüm

382 31 8
                                    

Feyzullahtan:

Eve temizlik şirketinden gelmiştir. Onlar evi temizlemeye başlamışken bende evden çıktım. Bir tane mağazaya girdim. İlk elime gelen elbise ve ayakkabıyı alıp kasaya gittim.

Feyzullahın aldıkları:

Feyzullahın aldıkları:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Çanta yok )

Hemen mağazadan çıkıp Su'yun kaldığı eve gittim. Zilin üzerinde ismi yazdığı için hangi zil onun diye düşünmeme gerek kalmadı. Zile bastım.

S: Kim o ?
F: Ben Feyzullah.

Sudan:

Feyzullah mı ne işi var ki burada.

F: Konuşabilirmiyiz biraz.

Kapıyı açtım. Acaba ne konuşucaktı. Merdivenlerden çıkıp geldi. Ellerinde poşetler vardı. Poşetleri bana uzattı.

S: Hayırdır bunlar ne ?
F: Bunlar yarın akşam giyeceğin kıyafetler.
S: Ne saçmalıyorsun sen.
F: Yarın saat 20:00 da bizim evimizde ol.

Sadece ona şaşkınca bakıyordum. Neden böyle birşey yaptığını hiç bilmiyordum. Tam gitmeye yeltendiği gibi arkasına dönüp.

F: Bizim çocuğumuzun cinsiyetini öğrenebilir miyim ?

Bu sorduğu soruyla biraz ondan şüphelendim ama babası o olduğuna göre bilmeye hakkı vardır diye söylemeye karar verdim

S: Kız o-
F: Peki sağol.

Bu neydi şimdi. Napmaya çalışıyor. Yarın gidip herşeyi öğreneceğim.

Feyzullahtan:

Su'yun kaldığı evden çıktım. Şuan havalara uçabilirdim. Çünkü bir kızım olucak. Hemen bir mobilyacıya gittim. Mobilyacı da yarım saat kalıp çıktım. Eve gitmeden gitmem gereken tek bir yer kaldı. Hemen oraya da gididip alacaklarımı alıp evin yolunu tuttum.

Sudan:

Eve geçip poşeti açtım. İçinden elbise ve ayakkabı çıktı. Kafam iyice karıştı napacaktı. Bu elbise ne için ? Bu düşüncelerimi bir kenara bırakıp yatağa uzandım.

Feyzullahtan:

Eve geldiğimde temizlik görevlilerinin   az bir işleri kalmış. Eve bakarken kapı çaldı. Hemen kapıya baktım. Karşımda boyacı vardı. Hemen onu içeriye geçirip boyayacağı odaya götürdüm. Hemen boyayı verip işe başladı. 4 saat sonunda bütün işler bitti. Evde sadece ben kaldım. Evi son kez kontrol ettikten sonra bende tabura geçtim.

Ertesi gün akşam Sudan:

Saat 18:00 hazırlanıp gitmem için çok az bir zamanım var. Elbise karşımda ve ona o bana bakıyordu. En sonunda kalkıp hazırlanmaya başladım. Elbiseyi ve ayakkabıyı giydim. Hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımın da uçlarını maşayla yapıp evden çıktım.

Feyzullahtan:

Suyun gelmesine çok az bir zaman kaldı. Herşey hazırdı. Kıyafetimi düzeltip masaya son kez bir göz gezdirdim. Herşey müthişti. Kapı çaldı hemen kapıyı açmaya gittim. Tahmin ettiğim gibi Su gelmişti. Çok güzel olmuş. Gözlerimi ondan alamıyordum.

F: Çok güzel olmuşsun.
S: Teşekkür ederim.

Hemen kendimi toparladım. Suyun elinden tutup onu asıl çağırmamın nedeni olan yere götürdüm...

Bölüm saçma oldu ama okullar başlamadan atmak istediğim için attım. Liseye başladığım için derslerime sıkı çalışmam lazım bundan dolayı bölümler 2 haftada bir gelicek.

Bu arada arkadaşım da Wattpad da kitap yazıyor okumak isteyenler için edanuremir123 buradan okuyabilirsiniz.

ÇocuğumuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin