Chapter dua dah siap jadi hope chapter ke-3 ni takde pape masalahlah
✨
Presentation by-nrsyfiqaaa
✨
Siap je sarapan aku pun masuk bilik untuk kemas barang aku untuk bermalam di rumah harabeoji.
Eunwoo sedang cuba untuk pakai tie dia aku rasa dia tak perlukan aku untuk pakai tie dia jadi aku pun ingin ke bilik air.
"Haa kau tengok apa? Tolonglah aku pakai tie ni"terkejut aku bila dia bersuara, aku pun apa lagi pergilah pakaikan tie untuk dia.
Semasa aku pakaikan tie dia, aku perasan dia pandang aku tapi aku buat endah tak endah je sebab malu nak pandang mata dia.
Aku dengan tiba² rasa yang tubuh badan aku ni kena pegang, aku pun pandang dia dengan muka aku yang merah sebab nak tahan rasa malu.
"Kenapa? Tak boleh ke nak pegang badan kau sekejap? "Soal eunwoo
"A-Ani! "Aku pun sambung pakaikan tie dia.
"Okey dah siap! "Aku cuba nak lepaskan badan aku dari pegangan tangan dia tapi dia taknak lepaskan
" Awak lepaskanlah saya, nanti saya awak lambat pulak nak pergi kerja" aku betul² malu nak pandang muka dia
"Kalau aku taknak lepaskan macam mana? " soal eunwoo lagi
Aku terdiam sekejap sebab taktahu nak jawab apa .
Dia still lagi pandang dan muka aku pulak dah naik merah sebab dari tadi dia pandang aku.
"Ermm, awak dah pukul berapa dah ni nanti lambat pulak"aku pun berjaya melepaskan tangan dia dari pinggang aku.
"Tolong ambik beg aku tu" sambil tangan telunjuknya menuding kearah begnya yang berada diatas sofa tersebut.Lalu aku pun ambil tersebut dan bagi kepasa dia.
Sebelum dia keluar sempat lagi dia pesan kepada aku "balik nanti aku nak tengok kau dah siap"dia pun keluar.
✨
Tepat pukul 12 tengah hari dia pun pulang.
"Dah siap? "Kata eunwoo sebaik sahaja masuk rumah."Ne! "Jawab aku dengan ringkasnya
"Jom pergi! "Kami pun bertolak ke rumah harabeoji
Ya allah hensemnye eunwoo😭Ha nak ship camne?
1.hyunwoo?
2.jieun?
Or anything else?
YOU ARE READING
[PRIVATE] ISTERI HIASAN
Romance"Eunwoo-a jebal dengar apa yang saya nak jelaskan" "Sekarang saya tak nak awak jelaskan apa² lagi! Algetji?!" нow'ѕ тнιѕ ѕтory end υp? нappy endιng ? or ѕad endιng?