Idea untuk chapter 4 tadi membuak² keluar haih~
✨
A lot of love by -nrsyfiqaaa
✨
Suasana di rumah harabeoji
Sampai sahaja dirumah harabeoji aku ingatkan tak ada orang kat rumah harabeoji rupa²nya dah riuh.
"Yaa~awalnya sampai! "Sambil ketawa.
Dengar je suara tu memang aku dah cam dah suara siapa tak payah bagitahu pun memang aku dah tahu. Tak lain tak bukan jimin la orangnya.
Dia pun datang ke arah aku. "Awalnye kau sampai tak perasan pulak aku"sambil ketawa.
"Yaaa! "Aku menyepak kaki dia.
"A-Arghh, apa! "Sambil kakinya terjenkit jengkit menahan kesakitan.
"Daripada kau tahan sakit baik kau tolong aku bawak luggage aku ni"sambil jari telunjukku menuding ke arah luggage aku di dalam bonet kereta.
"Buat apa aku nak tolong kau? Dahlah sepak kaki aku, kau fikir tak sakit ke? "Tengking jimin sambil menahan kesakitan.
"Mianhaeyo! "Sambil aku menunduk tanda minta maaf
"De, de"jawabnya ringkas sekali. Lalu dia pun tolong aku angkat luggage masuk ke bilik aku dan eunwoo.
✨
Di Dapur
"Somissi, mwohae? "Tegur aku sebaik sahaja masuk dapur.
"Saje duduk dapur ni, dah orang lain tak berkumpul lagi jadi aku lepaklah kat dapur. Jomlah join aku, lagipun aku tengah sumbak ni"kata somi sambil meneguk segelas jus oren.
"Haa, bolehlaa. Lagipun aku pun tengah sumbak jugak"aku pun apa lagi joinlah dia
"Ehem... Ehem"tiba² aku dengar orang berdehem, rupa rupanya kim seokjin sedara aku yang jarang nak layan orang sangat.
"Korang buat apa dekat sini? Semua orang dah berkumpul cuma kau duaorang je lagi"kata seokjin dengan suara yang agak dingin.
Jadi aku dengan somin pun bangun lalu pergi ke ruang tamu.
"Okey, semua dah berkumpulkan? Jadi sebab harabeoji suruh korang berkumpul sebab nak raikan majlis perkahwinan cucu harabeoji eunwoo dengan hyunji. Jadi esok pagi harabeoji nak kamj semua tolongla sikit² apa yang patut"terang harabeoji
"De~"serentak kami semua.
YOU ARE READING
[PRIVATE] ISTERI HIASAN
Romance"Eunwoo-a jebal dengar apa yang saya nak jelaskan" "Sekarang saya tak nak awak jelaskan apa² lagi! Algetji?!" нow'ѕ тнιѕ ѕтory end υp? нappy endιng ? or ѕad endιng?