I was a ordinary girl with the ordinary story, but...
ჰო, ალბათ ესაა ის სიტყვები, რითიც ჩემი და არამარტო ჩემი, ძალიან ბევრის ცხოვრება იცვლება, ჩვეულებრივი გოგო ჩვეუოებრივი ცხოვრებით, ერთი და იგივე მთელი ცხოვრების განმავლობაში, ალბათ საჭირო იყო მცირეოდენი ცვლილებები ჩემს ცხოვრებაში, მაგრამ ამას ჩემს შემთხვევაში მცირეოდენს ვერ დავარქმევდი... ყოველთვის მინდოდა რამე ახალი, მაგრამ ახლა ვერც კი ვხვდები რატომ, იცხოვრეთ ისე, როგორც ცხოვრობთ, დრევანდელით და არა ხვალინდელი დღით. ამას ჩემი პირადი გამოცდილებიდან გირჩევთ...
17 წლამდე ყველაფერი ისე იყო როგორც უნდა ყოფილიყო, შემდეგ ყველაფერი აირია. ალბათ გაინტერესებს ასე რას მისტირისო, მაგრამ არა არაფერს არ მივტირი, რამე რომც ვცადო, მაინც არაფერი გამომივა, თუმცა რატომაც არა - ცდა ბედის მონახევრეაო. კარგით აღარ დაგღლით, საშინელებაა ეს ცხოვრებისეული არაფრის მომტანი საუბრები, მაგრამ ჩემი ისტორია მაინც ასე უნდა დამეწყო.
კარგით მოგიყვებით მომაბეზრებელ ამბავს, რომელიც 2 წლის წინ გადამხდა, ერთი გამანადგურებელი პრობლემა, რომელიც თავს დამატყდა და მის მერე ყველაფერი აირია, ყველაფერი დავკარგე, საკუთარი თავიც კი... 05/05/2016 აი ამ დღეს დაიწყო ყველაფერი, ოჯახდან რომელიც ჩემთვის ყველაფერი იყო წამოვედი, დიახ წამოვედი და არავინ არაფრად არ ჩავაგდე, თანაც ვის გამო?! ვიღაც არაკაცის გამო, რომელსაც ზედმეტად ვენდობოდი და ზუსტად მას უნდა ვუმადლოდე ჩემი დღევანდელი მდგომარეობისთვის -_- ჰაჰ რა ირონიულია სამყარო, ადამიანი რომელიც ჩემი ყველაზე დიდი მტერი აღმოჩნდა, ვენდე და ზუსტად ეს იყო ის ყველაზე დიდი შეცდომა, გირჩევთ მოუფრთხილდეთ ოჯახს, რომელიც ყველაფერზეა შენთვის წამსვლელი.
მოკლედ ახლა ვზივარ ცივ, ნაცრისფერ ოთახში, უკვე აღარ ვიცი მერამდენეჯერ, თავზე კი პოლიციის კომისარი მადგას და ცდილობს რამე მაინც მათქმევინოს, მაგრამ ყოველ ჯერზე "არვიცი"-ს გავიძახი, რადგან მართლა არაფერი ვიცი, მაგრამ ამას სხვას როგორ დავაჯერებ, ყველა საქმეში მე ვარ ჩართული, მაგრამ ისეც არ მენდობიან რამე რომ მითხრან, მირჩევნია არც ვიცოდე, რადგან სამარეს ჩემი ხელით გავითხრი...
მწყობრიდან გამოსული კომისარი მეკითხება
-იცოდე საბოლოოა, გიმეორებ სად არის საქონელი?
-არვიცი, დებილი არ ვარ ამდენჯერ ერთიდაიგივე რომ ვიმეორო, უნდა დამიჯერო, თუარადა რაც გინდა ის გიქნია - მეც არანაკლედ მობეზრებული ვპასუხობ
ერთს მოგუდულად ყვირის, სახალისოა უკვე პოლიციის თითოეული კომისარი ცდილობს ჩემს გამოტეხას, მაგრამ არცერთს არ გამოსდის, რასაც ყველა მათგანი ჭკუიდან გადაყავს, აბა რა ეგონათ, საქმე ხომ მე მეხება...
***
მოკლედ არვიცი რა მომივიდა, მაგრამ შემთხვევით მუზა მეწვია😃 და ახალი მოთხრობის წერა გადავწყვიტე, არვიცი რამდენად მოგეწონებათ, მაგრამ მაინც ვცადე, როგორც ელენამ (ამ მოთხრობის მთავარი გმირი) თქვა ცდა ბედის მონახევრეაო😃მოკლედ F.L.A.G (Fight Like A Girl) ჩვეულებრივად გაგრძელდება უბრალოდ ცოტა დრო მჭირდება, არვიცი როგორ განვითარდება მოვლენები, ასე რომ wait, just few days 🤣😍ეს ჩემი მესამე მოთხრობაა, ვიმედოვნებ მოგეწონებათ და თუკი მართლა დაგაინტერესდებათ ამ გოგონას საიდუმლოებებით მოცული ცხოვრება დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ, მაინტერესებს გავაგრელო თუ არა, ველოდები თქვენს აზრს🤗🤗😍😍
YOU ARE READING
Changed (H.S Fanfiction)
Fanfiction🔞Harry x Joe ცუდი ბიჭი x მასზე უარესი გოგო ყველაფერს მალე გაიგებთ, ეს ორი საიდუმლოებებით სავსენი არიან, მითუმეტეს ჰარი, მაგრამ გაიგებენ თუ არა მის საიდუმლოს სხვები?! დაემუქრება თუ არა ჰარის ჯოსთან ერთად საფრთხე?! არაა, ისინი ხომ ერთმანეთისგან მოძუ...