secret and injury

567 37 17
                                    

ახხ, მაგრამ მისმა სიტყვებმა დამაფიქრეს, ასე რომ თავი ავწიე და მისკენ შევაბრუნე, ვტიროდი, მისმა სიტყვებმა კიდევ უფრო დამარწმუნა იმაში რომ, წლების წინ ერთი დიიდდიი შეცდომა დავუშვი და სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ა რ ა რ ა ო ბ ა ვარ

-ჯო, შენ რა ტირი?! კარგი რა- მომჯახლოვდა და დამჯსარს ჩამეხუტა, იყო, არ ვიცოდი რა მექნა, ეს ჩემთვის ახალი იყო, მაგრამ მეც მოვხვიე მცირე ყოყმანის შემდეგ ხელები წელზე, რადგანაც ვიჯექი და ის იდგა არაპროპორციულად ვიყავით, თავი მის გულ-მკერდზე მედო, მისი გულისცემა მესმოდა, თან ისევ ვტიროდი, მაგრამ ახლა ხმამაღლა

-მენატრებიან ჰარი, ძალიან მენატრებიან!

-ჩშშშ, არაუშავს, ყველაფერი კარგად იქნება-და თავზე მაკოცა

***
ღმერთო ეს რაიყო?! რა ჯანდაბა დამემართა? ახლა თავს ბოლო დონის საცოდავ არსებად ვგრძნობ, ისე გამოდის რომ პატარა მტირალა გოგო ვარ, რომელიც ვიღაცის ნათქვამზე ოთახში იკეტება და თვალების დასიებამდე ტირის...

Aghh, i hate myself

ახლა კიბეებზე ავრბივარ, თანაც ისეთი სახით რომ რამდენიმე საათის წინ მომხდარის ნატამალიც არ მეტყობა, რითაც ვამაყობ, ძლივს 16 სართულის არბენით, ავაღწიე საცავში, კარი შვაღე და რაღაცის ხმა მომესმა, არა არა რაღაცის არა, ვიღაცის, თანაც ნაცნობი, მაგრამ თან ჩუმი საუბარი, ჭორიკანა არ ვარ, მაგრამ ცნობისმოყვარე ვარ, სწორედ ამიტომ ჩუმად შევიპარე ოთახში და ერთ-ერთი დიდი კარადის უკან დავდექი, ჰაჰჰ რა თქმა უნდა "ახალი"

-ვიცი... არა, ასეთი ჭკვიანებიც არ არიან... კი, რა თქმა უნდა... ჰოო, იმაზე ადვილი ყოფილა, ვიდრე ოდესმე ვიფიქრებდი... ქალი ხარ ამას არ უნდა ამბობდე - ჩაეცინა - კარგი, ახლა უნდა წავიდე, ზედმეტი შარი არ მინდა...  ნახვამდის - ალბათ საუბარს მორჩა, ერთი ამოისუნთქა და გავიდა, ალბათ შეამოწმებდა ვინმე თუ იყო ოთახში...

ვაუუუ, აი ეს მესმის, ხო ვამბობდი აქ რაღაც რიგზე არ არის მეთქი, ახხ ჯანდაბა ძალიან დავინტერესდი, როგორც ჩანს სტაილს ძალიან ბევრი საიდუმლო გაქვს, თანაც არც ისე სახარბიელო, ღმერთო ჩემოო... ძალიან კარგი, ვინ იცის იქნებ ე ყველაფერი ჩემთვის დადებითი აღმოჩნდეს, თუ სტაილსი შემოგზავნილია, რასაც მისი ლაპარაკიდან ვასკვნი, მაჭინ აქ კარგის გასაკეთებლად სულაც არარის, მალევე უნდა გავერკვე ყველაფერში, რაც შეიძლბა მალე, სანამ დავზიანდები...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Changed (H.S Fanfiction)Where stories live. Discover now