~ 1 ~ Πρωτη μερα στο σχολειο ~

218 9 12
                                    


Δευτερα 11 Σεπτεμβρίου.

Ντριν ντριν (το κουδουνι την πορτας)

Πωω παλι αυτο το ξυπνητήρι με ξυπν... Οπα οπα αυτο δεν ειναι ο ηχος του ξυπνητήρι μου, αυτός είναι ο ήχος του κουδουνιού της πόρτας. Ποιος είναι πρωινιάτικα και γιατί δεν πάει κάποιος να ανοίξει την πόρτα; Αα ναι ξέχασα μάλλον θα έχουν πάει στην στην δουλεια οι γονείς μου και ο αδερφος μου κοιμηθηκε εχθες σε εναν φιλο του, ναι εχω εναν αδερφο ενα χρονο μεγαλυτερο μου και τον λενε Ιασωνα..
Τελος παντων παω να ανοιξω την πορτα, γιατι αν συνεχισει να χτυπαει αυτος ετσι το κουδουνι θα μου σπασουν τα νευρα.

Καλε τις τροπους εχω εγω; Ξεχασα να σας συστηθω ειμαι η Αννα, ειμαι 16 χρονων δηλαδη παω Α λυκειου και εχω καστανα μαλλια και ματια.

Ανοιγω την πορτα και βλεπω τον κολλητο μου τον Πανο, ειναι ενα χρονο μεγαλυτερος μου, ειναι πανεμορφος, εχει και αυτος καστανα ματια και μαλια και ειμαι ερωτευμενη μαζι του απο την δευτερα γυμνασιου αλλα δεν το ξερει.

Μα τι θελει αυτος εδω τετοια ωρα; Επρεπε να κοιμαται τωρα ειναι πολυ νωρις. Του ειχα πει να περασω απο το σπιτι του να παμε μαζι σχολειο, γιατι ο αδερφος μου λειπει και δεν θα μπορεσω να παω μαζι του, αλλα εγω του ειπα οτι θα παω γιατι ηρθε αυτος;

Πανος: πως το πηρες αποφαση και ανοιξες; Ειπε με τονο ειρωνειας.
Αννα: τι θες εδω πρωινιάτικα;
Πανος: πρωινιάτικα;; Να φανταστω δεν ειδες την ωρα. Ειναι 8:05.
Αννα: ΤΙ; ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ; Δεν θα προλαβω να ετοιμαστω...
Πανος: Αντε πηγαινε να ετοιμαστεις μπεμπα.
Ναι ετσι με φωναζει, γιατι ξερει οτι με ενοχλει. Θα τον εδερνα αλλα βιαζομαι και δεν εδωσα σημασια.

Ετοιμαστηκα και τωρα πηγαινω με τον Πανο στο σχολειο.

Μολις φτασαμε χωριστηκαμε για να παω εγω στις δικιες μου φιλες και αυτος στους δικους του φιλους.

Μολις βλεπω τα κοριτσια τρεχουμε για να αγκαλιαστουμε φωναζοντας.

Αννα: ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑ...
Κολλητες: ΑΝΝΑΑΑΑ...
Κατερινα (η μια απο τις κολλητες μου) : Μας ελειψες!
Αννα: και εμενα πολυ!
Ελενη: ομορφηνες πολυ!
Αννα: και εσεις!
Ολο το σχολειο μας κοιτουσε.

Με τα κοριτσια δεν συναντηθηκα το καλοκαιρι καθολου, γιατι ειχαν παει διακοπες στην Αγγλια σε μια θεια τους που μενει εκει.

Μετα απο λιγη ωρα ο μεγαλυτερος αδερφος των κοριτσιων ηρθε με εναν φιλο του τον Μιχαλη και εκατσαν μαζι μας.
Οι κολλητες μου ειναι αδερφες, η κατερινα ειναι χρονο μεγαλυτερη, εχουν ενα μεγαλυτερο αδερφο τον Γιαννη, δυο χρονια μεγαλυτερος μας αλλα εχει μηνει μια χρονια στην ιδια ταξη και κανει μερικες φορες παρεα με τον αδερφο μου.

Εκει που μιλουσαμε ολοι μαζι και γελουσαμε ηρθε ενα κοριτσι και πηρε τις κολλητες μου για να τους πει κατι, ετσι ειχα μεινει μονη μου με τα αγορια και κοιταξα λιγο πιο περα και ειδα τον Πανο να με κοιτα με βλεμμα "ποιοι ειναι αυτοι και γιατι εισαι μαζι τους;"
Μα καλα τι τον πειραξε τωρα αυτον και με κοιταει ετσι; Με φοβιζει λιγο το βλεμμα του ειναι λιγο τρομακτικο και σαν να ζηλευει και φανηκε νευριασμενος. Δεν εδωσα σημασια και κοιταξα αλλου.

Το κουδουνι χτυπησε. Καναμε τον Αγιασμο και τωρα ειμαστε μεσα στην ταξη για να μας δωσουν τα βιβλια.

Επιτελους τελειωσαμε και τωρα πηγαινω να βρω τα κοριτσια, νιωθω καποιος να μου τραβαει το χερι και με πηγε στο πισω προαύλιο, ο Πανος ειναι.
Αννα: Πανο τι κανεις; Με πονεσες.
Πανος: Γιατι ησουν μαζι τους;
Αννα: με ποιους;
Πανος: Ελα τωρα Αννα, μην κανεις πως ξεχασες με ποιους ησουν πριν λιγη ωρα μαζι. (Ειπε με τονο ειρωνειας).
Αννα: Ααα τα παιδια εννοεις;
Πανος: Αααα θυμηθηκες..
Αννα: Πανο τι θες;
Πανος: Δεν θελω να σε ξανα δω μαζι τους.

Πανος pov.
Δεν θελω να ειναι μαζι τους εχω ακουσει πως εχουν μπλεξει με κακιες παρεες και δεν θελω να παθει κατι.

Αννα pov.
Αννα: Και γιατι να μην ειμαι μαζι τους;
Πανος: ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣ.
Ειπε και εφυγε και ετσι οπως εφευγε του φωναξα:
Αννα: Θα με ξανα δεις μαζι τους.
Δεν ειπε τιποτα, μονο γυρισε και με κοιταξε και μετα εφυγε εντελως.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι κανει ετσι και δεν θελει να τους ξανα μιλησω.

Ας παω κι εγω τωρα σπιτι. Εφτασα σπιτι, εφαγα, εκανα μπανιο και θα δω λιγη τηλεοραση τωρα μεχρι να νυχτωσει και να παω να κοιμηθω.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αυτο ειναι το πρωτο μου κεφαλαιο, της πρωτης μου ιστοριας!😅

Δεν ξερω αν σας αρεσε, αλλα ελπιζω να σας αρεσε. ❤

Αν σας αρεσε βαλτε ενα αστερακι ⭐ και σχολιαστε. 💭

My best friend my loverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang