Unknown: Hatırladın mı beni?
Unknown: Aynen, yanlış bakmadın, geri döndüm.
Unknown: Hadi ama hoşgeldin demeyecek misin?
Matteo: Luna? Luna sen misin?
Unknown: Kimin olmasını dilerdin?
Matteo: Niye geri geldin?
Unknown: Yanlış cevaplar veriyorsun Balsano. Hem neden gelmeyeyim ki?
Matteo: Hayatımızı siktin mesela?
Unknown: Hayatını siken ben değildim. Sendin.
Matteo: Violetta? O biliyor mu? Sakın Luna! Sakın ona geri geldiğini söyleme param parça olur!
Unknown: Seni ilgilendirmez. Ayağıma taş koyma derim, bir yanlışın oldu mu seni açık ederim, yaptığın her şeyi anlatacağım.
Unknown: Benim gelmem mi? Yoksa senin ona yaptığın şey mi onu parçalar düşün bakalım Balsano.
Matteo: Tam bir orospusun Luna.
Unknown: Sana göre öyleyse evet orospuyum ama en azından ben arkadaşımı hapse sokup hayatını sikmedim.
Unknown: Hiç mi düşünmedin o gece ? Violetta'nın içinde çarpan fırtınaları? Aaa doğru düşünmedin çünkü o senin ne yaptığını bilmiyor bile!!
Matteo: Eğer! Eğer ona anlatırsan..
Unknown: Anlatırsam bir şey yapamazsın, ben çekip gittikten sonra onunla arkadaş olmuşsun hemde çok yakın.
Unknown: Gittiğime sevinmiş olmalısın en azından yaptığın o pislikleri anlatacak kimse kalmamıştı, ama işte ben geldiim.
Unknown: Matteo, hâlâ hoşgeldin demedin yoksa geldiğime sevinmedin mi?
Matteo: Cehenneme git.
Unknown: Sende Matteo, sende. Aramızda en çok bunu sen haketmiştin oysaki.
xSon görülme saat 18:49x
Unknown: O Luna dediğiniz... Luna Valente mi?
Violetta: Evet.
Unknown: Aranızda ne geçmişti ki? Neyi yapamazsınız? Hem Luna buraya gelirse ne olur ki?
Violetta: Uzun olaylar.
Unknown: Olsun.
Violetta: Anlatmak istemiyorum.
Unknown: Neden?
Violetta: istemiyorum işte.
Unknown: Okun yönü beni gösteriyor bu durumda yanlış hatırlamıyorsam soru sorma sırası bende.
Violetta: Hayır bende.
Unknown: Oyun kurucusu benim.
Violetta: Ha yani illa anlatacağım ve sen illa öğreneceksin öyle mi?
Unknown: Aynen öyle.
Violetta: Peki tamam.
Violetta: Luna'ya ben, ben çok aşıktım, hâlâ da aşığım onu deliler gibi seviyorum onu düşünmeden bir saniye bile duramıyorum.
Unknown: Eee?
Violetta: Ona yaklaşmak için, bilinmeyen olarak mesaj atmıştım ona ki gerçekten öyle oldu ona yaklaşabildim, onunla konuşuyordum. Onu kötü şeylerden koruyordum,öğüt veriyordum yeri gelince tabii o sıralar o Matteo ile birlikteydi.
Violetta: Matteo'yla aramız pek iyi değildi. Luna'ya iyi gelmiyordu,o sıralar Matteo'nun kötü biri olduğunu düşünüyordum ama şimdi biliyorum ki o iyi biri.
Unknown: Bence değil ama her neyse eee?
Violetta: Ona kimliğimi açtım, sonunda bana şunu söylemişti: " Matteo'ya daha da aşık oldum. Ya da bilinmeyen'e mi aşık oldum bilmiyorum aklım çok karışık Violetta affet beni, sana karşı dürüst olmak istiyorum. "
Violetta: O benimle yazışırken Matteo'ya daha da aşık olmuş... kafa dağıtmak için her zaman gittiğim bara gittim biraz fazla içmiştim sonrası da şey....
Unknown: Ney?
Violetta: Onunla yatmıştım yani Matteo'yla... Ama gerçekten istememiştim yani şey ona Luna'ya bunu yapamam demiştim olaylar çok çabuk gelişti ve ben çok pişmanım... Ondan sonra da Luna ağzımıza sıçıp beni dinlemeden çekip gitti.
Unknown: Nereye gitti ki?
Violetta: Bilmiyorum,parçalandım o gittikten sonra her anlamda ve bana yardım eden tek kişi Matteo'ydu...
Unknown: Şu an burada olsa ona ne demek isterdin?
Violetta: " Çok pişmanım... tanrı çarpsın çok pişmanım. Özür dilerim Moony ve seni bir an olsun bile sevmeyi bırakmadım aksine her saniye ile daha da tutuştu duygularım sana. " Derdim heralde.
•
Düşünün bakalım... İğrenç bir bölüm oldu belki de silerim bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet { Violuna Texting }
Fanfiction~Moon kitabımın ikinci kitabıdır.~ Olayı tersine çevirmeye ne dersin? Bu sefer bilinmeyen benim ve sen de sensin. 07 Temmuz gecesi olanları gün ışığına çıkartıp gerçekleri ortaya dizeceğim. Ya da tekrardan herkesin ağzına sıçacağım. --- Unknown: Vio...