chapter: f i v e

117 14 8
                                    

Violetta: " Çok pişmanım... tanrı çarpsın çok pişmanım. Özür dilerim Moony ve seni bir an olsun bile sevmeyi bırakmadım aksine her saniye ile daha da tutuştu duygularım sana. " Derdim heralde.

Unknown: Diyecek bir şey bulamadım gerçekten.

Violetta: Bir şey demeni beklemiyordum zaten.

xSon görülme saat 00:12x

Violetta: Sana bir sır verebilir miyim?

Unknown: Tabii.

Violetta: Dün gece onu rüyamda gördüm.

Violetta: Luna'yı... onu kaybetmek istemiyorum,dayanamam yineden beni bırakıp gitmişti...

Unknown: Gitmek için sebebi vardır eminim.

Violetta: Beni bırakıp yine çekip gitmişti oysaki içimde esen o fırtınaları bilmiyor, ona deliler gibi aşığım o gittikten sonra neler yaşadığımı bilmiyordu.

Violetta: 3 ay hastanede yattığımı bilmiyordu, intihar girişiminde bulunduğumu ne o,ne de Matteo biliyordu.

Unknown: Ben,ben bilmiyordum, Violetta affet beni.

Unknown: Sana bu kadar çok onun hakkında soru sormamalıydım, onu sana hatırlatmamalıydım, özür dilerim.

Unknown: Özür dilerim... affet beni, bilmiyordum.

Violetta: Biliyor musun? Seni onun gibi en baştan affetmiştim bile...

xSon görülme saat 15:49x
———

Matteo: LUNA! NE HALT YEDİN YİNE?!

Unknown: Ne var be?

Matteo: Violetta'ya ne söyledin, ağlıyor şimdi?

Unknown: Onu ne zaman önemsemeye başladın?

Unknown: Az önemseseydin o gece olanlar olmayacaktı. Hatırlarsın.

Matteo: Konu bu değil!

Unknown: Luna hakkında sorular sordum yani benden, bu kadar.

Matteo: Sormamalıydın.

Matteo: Yeter! Bu kadar yeter ne hâle getirdin kızı farkında mısın? 3 ay hastanede kalmıştı bilmem haberin var mı?

Unknown: Var. Cidden bunun için çok üzgünüm.

Unknown: Kim bilir senin ne yaptığını öğrenirse ne hâle gelir, düşündün mü? HAYIR DÜŞÜNMEDİN!

Unknown: Beni sorgulamayı bırak Matteo!

Matteo: Luna... Seni özledim.

Matteo: Nerdesin? Ya da buluşalım bir yerde güzel yüzünü görmek istiyorum sarılıp kokunu içime çekmek istiyorum...

Unknown: Ya bir siktir git! Bu numaranı yiyecek kadar salak olduğumu mu sanıyorsun?! Yanıldın Balsano.

Unknown: Vakti gelince çıkacağım karşısınıza.

Matteo: Korkaksın Luna.

Unknown: İnanmıyorum bunu diyen sensin! Korkak olmasaydın Balsano itiraf ederdin, arkadaşını bu pisliğe sürmezdin.

Matteo: Korkmasaydın çıkardın karşısına her şeyi açıkça söylerdin, onun sana yapmış olduğu gibi.

Unknown: Hatırlatırım o da saklandı. Vakti gelince Matteo, Vakti gelince...

Duygusal bir şarkı dinleyerek yazdım linç yemek istemiyorum...
Hemen yayınlamamı isteyen Sena'ya buradan selamlarımızı yolluyoruz...

Violet { Violuna Texting }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin