Hoofd Personages:
Ariana:
Leeftijd: 18
Rol word gespeeld door: Ariana Grande
Andere: lief, verlegen meisje, zit vast in haar eigen huis door haar ouders omdat ze allemaal gevaar lopen, heeft daardoor geen vrienden.
Die éne zeer speciale huurmoordenaar (Taylor):
Leeftijd: 20
Rol word gespeeld door: Taylor Lautner
Andere: Huurmoordenaar geworden doordat zijn ouders zijn vermoord door rijke mensen, hij werd opgevangen door zijn nonkel (enig familie lid die alles overleeft heeft) die een bende opstarte, niet zomaar een bende, nee, de grootste meest gevreesde bende dat zich ooit heeft bevonden op de planeet aarde, zijn nonkel wou dat Taylor bij zijn groep kwam en hem hielp moorden, nu moord hij dus speciaal voor andere mensen, pittig verleden hé? het leuke voor Taylor is dat hij alles niet heeft meegemaakt, hij was nog maar juist geboren, dsu zag niks van wat er gebeurde.
Nonkel van Taylor (James):
Leeftijd: 50
Rol word gespeeld door: Jamie Campbell Bower (door make up ouder gemaakt)
Andere: zal je allemaal wel achter komen! ;D mwahahahahahaha!!!!!
srry dat het altijd zo lang duurt maar ik ben niet echt een volhouder, dit boek ga ik niet opgeven maar je zal toch een beetje gedult moeten hebben, want dit verhaal is nogal gecompliceerd om te schrijven...