POV Taylor:
vandaag gaat het gebeuren, vandaag ga ik mijn ouders bevrijden. Waarom vandaag? wel Ben is weg voor een "zakenreis", maar we weten allemaal dat hij naar een ander land gaat voor mensen die hem ooit in de weg stonden te vermoorden.
Het enige probleem is dat Ben extra bewaking heeft gezet rond het huis dus kan Ariana niet meekomen, ik ben nog steeds stomverbaast dat ze me niet haat nadat ik haar ouders heb, ik ga dat nu niet meer zeggen, het leven heb afgenomen.
ondertussen
POV Ariana
Ik zit thuis achter mijn piano, maar voor het eerst word ik niet rustig van het spelen van mijn lievelings liedjes, voor het eerst ben ik bang, gestrest, ik weet niet wat mij overkomt.
Ik denk dat ik ongerust ben, ongerust dat Taylor word gesnapt en vermoord, ik ben bang dat ik verliefd ben geworden voor het eerst in heel mij leven.
ik hoor trap tredes kraken en kijk snel op. Zou hij nu al terug zijn? dat ik toch bijna onmogelijk???
Als ik kijk wie er door het derugat komt weet ik al zeker dat het Ben is, een ietsie minder mooi persoon met blond haaren rare ogen...
'Kijk eens wie we hier hebben, misschien toch niet helemaal weggevlucht? ZOals Taylor zei?'
'Dachten jullie nu echt dat ik het niet doorhad? Jouw lieve vriendje word straks vermoord voor de ogen van zijn ouders, als hij de kerkers binnenkomt steken ze hem neer, maar eerst jij'
Hij haalt zijn wapen snel uit zijn zak en schiet...
POV Taylor
Ik hoorde een schot, oh nee zou ze... nee dat kan niet Ben was toch..? of zou hij..? Ik kon het geweten hebben! ik ga Ariana nu wreken samen met mijn ouders ik neem zo snel als ik kan alle sleutels die ik kan vinden omdat ik niet weet welke voor de kerkers zijn, na alle sleutels geprobeerd te hebben blijft er maar 1 over, met bevende handen steek ik de sleutel in het slot en draai de deur open, ik ben bang, bang om mijn ouders terug te zien na zoveel jaren zonder hun te leven al denkend dat ze dood zijn zal ik ze eindelijk weer treug zien...
ik ben eindelijk in de kerkers, als ik gekraak achter me hoor draai ik me vliegensvlug om, daar zie ik mijn beste vriendstaan met een mes, gericht naar mij...