hoofdstuk 3 (denk ik)

140 4 3
                                    

sorry dat ik zo weinig schrijf maar heb weinig tijd met Latijn enzo...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Taylor kijkt me aan met een intense redlijk vreemde blik 'ja, ik kwam om je te vermoorden, maar waarom ben je niet bang van mij?'

'ik ben niet bang voor de dood, idereen gaat wel eens dood en ik weet dat ik zowieso eerder strf dan een normaal persoon' zeg ik maar.

POV Taylor

Ze is zo mooi, hoe kan ik zo'n mooi, onschuldig en lief meisje vermoorden? ik kan het niet. voor de eerste keer in mijn leven lukt het gewoon niet, ik kan Ariana niet vermoorden.

Maar ik moet, en wel snel, want als ik te lang wegblijf komen ze met troepen mij zoeken, dus zoek ik een exuus zodat ik kan vertrekken naar mijn oom.

'sorry maar ik moet nu echt weg of mijn nonkel word nog ongerust, ik zal je niet vermoorden maar je moet voorzichtig zijn ik zal zeggen dat je bent gevlucht en ik kon je niet vinden dus had ik de kans niet om je te vermoorden. omdat je beide ouders dood zijn nu kom ik elke dag wel langs met eten en drinken voor d e rest van de dag' zeg ik dan maar, ik meen het wel, ik ga elke dag langsgaan...

-----------

POV Nonkel Ben

Taylor blijft veel te lang weg, ik wist het! ik had hem deze enorme taak nooit moeten toevertrouwen, nu is hij vast dood, niet dat ik daar last van heb maar ik moet doen alsof ik van hem geef zodat hij gelooft dat ik echt zijn nonkel ben. oja trouwens, zijn ouders zijn niet dood of vermoord, ze zitten gewoon beneden in mijn cellen, waar Taylor nooit mag komen.

dan komt Taylor binnen lopen met een treurig gezicht. onee wat heeft hij gedaan, gewoon vrolijk blijven doen denk ik in mezelf.

'ah daar is mijn favoriete neefje weer!, oeie, waarom zo sip?'

'de dochter van de koning en koningin is weg gelopen, maar de koning en koningin heb ik kunnen vermoorden.'

'Potverdikkertjes taylor!!!'  (normaalgezien vloekt hij wel erg, maar dat de ik niet echt in boeken)

Taylor dijnst verschrikt achteruit en rent de kamer uit, naar buiten, hij gaat altijd naar buiten als hij rust nodig heeft, wat ik belachelijk vind, maarja...

POV Ariana

ik heb eens wat research gedaan naar Taylor en merk dat alles wat hij zei over zichzelf, zijn ouders en "nonkel Ben" een leugen is, vast heeft zijn nonkel Ben dat verzonnen om een goeie moordenaar te hebben in zijn groep. 'ik ga het Taylor vertellen' zeg ik tegen mezelf

'wat ga je mij vertellen?' hoor ik achter mij.

ik draai me om en vertel alles op een rustig tempo.

POV Taylor

ik kan niet geloven wat ik hoorde, mijn ouders zijn niet dood maar zitten in Bens cellen, ja ik zei bens en niet nonkle ben wat dat heeft Ariana ook gezegt dat nonkel ben niet mijn nonkel is maar een aardsvijand van mijn ouders.

ik ga een plan bedenken, ik wil vluchten met Ariana en mijn ouders en we gaan nieuwe troepen opmaken tegen Ben zijn troepen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sorry voor korte hoofdstukken :/

in love with a killer (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu