...

172 6 3
                                    

Ariana POV

Ik zit weer eens achter mijn piano gewoon wat liedjes te spelen, tot mijn moeder binnen komt 'lieverd ga nog even naar buiten straks krijg je nog te warm, je weet dat we vanaf morgen je piano buiten zetten maar nu moet je het even zonder volhouden.' ik zucht. je vraagt je vast af waarom ik nu naar buiten moet? wel, ik heb een ziekte, ik moet het koud hebben anders ga ik dood, het is een raare ziekte en komt niet veel voor, maar ik heb het, er is ook geen medicijn voor gevonden maar nu hebben we wel een paar dingen kunnen kopen dat ervoor zorgt dat ik toch even naar binnen kan, het is wel heel duur: 1000 voor 200gram, ik heb veel geluk dat mijn ouders rijk zijn en veel voor me over hebben... of toch ze zijn koning en koningin dusja...

als ik buiten ben hoor ik rare geluiden van binnen maar negeer het maar het zijn vast mama en papa die aan het ruziën zijn, als het lawaai niet ophoud ga ik toch maar naar binnen en speel wat op mijn piano meestal maakt dat ze rustiger.

Het lawaai is opgehouden en ik hoor voetstappen achter mij ineens stil staan ik draai me niet om het zal vast wel mama of papa zijn...

Taylor POV

ik heb de koning en koningin uitgeschakeld, mijn nonkel zal trots zijn! nu moet ik alleen nog de dochter van die twee uitschakelen en dan mag ik zeker naar een hogere groep gaa van mijn nonkel en zal hij van mij houden alsof ik zijn zoon ben!

als ik voorbij een grote ruimte loop hoor ik een prachtige melodie spelen ik stop voor het deurgat en luister even tot ik door heb dat dit de dochter is waar mijn nonkel Ben het over had, ik stap voorzichtig dichterbij in de hoop dat ze me niet hoort en juist als ik het mes in haar nek wil steken draait ze zich om en kijkt mij recht in de ogen zonder een beetje angst te tonen voor het vlijmscherpe mes dat ik vast heb.

verbaasd kijk ik haar aan 'Hallo, leg dat mes maar neer, wil je thee?' zegt ze. ik kan mijn oren niet geloven ze is niet eens bang van mij of mijn mes, ze nodigt me zelfs uit voor  thee?? 'uhm... ja zeker?'

antwoord ik maar.

Ariana POV

ik zie hem mij verbaasd aankijken terwijl ik de thee inschenk. 'drink jij geen thee?' vraagt hij, 'nee ik mag geen warme dranken drinken...' 'smaakt de thee?' 

'ja maar waarom mag je geen warme dranken drinken?'. 

'ik ben ziek, ik mag niet warm hebben anders ga ik dood, ik moet alleen maar iemand vinden die me warm maakt vanbinnen en er is een grote kans dat ik dan van de ziekte af geraak, maar als die persoon dood is sterf ik ook automatisch, daarom mag ik geen thee drinken' zeg ik droog

'oke' zegt hij even droog terug.

' ik weet dat je hier komt om me te vermoorden...'

in love with a killer (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu