Mama zei altijd blijf weg bij het kerkhof vooral in de nacht.tenminste toen ze nog leefde.ze werd vermoord door zombies.ik was 11 dan begon de apocalypse van de zombies,vampieren en weerwolven. Er waren maar 3 mensen en een hond in de wereld dat waren ik papa mijn broer ezra en de hond james.we moesten overleven jagen mais plukken vruchten zoeken terwel we allemaal wisten dat het eten ooit op zou zijn.op een dag ging ik samen met ezra vruchten plukken toen zagen we iets verschrikkelijk.we
liepen zo snel mogelijk naar papa en James.er waren weerwolven naar ons op zoek ze hebben ons geroken we moesten vluchten maar het was te laat 3 verkenners liepen recht op ons af.James blaften papa pakte een geweer ik en ezra sloegen op de vlucht.We hoorden niks meer maar daarna hoorden we papa onze namen roepen.na een tijdje vond papa ons maar hij was anders hij had meer haar, was sneller en had een wond ik en ezra dachten dat hij was gevallen, onverzorgd en fitter was geworden maar dat was niet zo.James was bang van hem geworden en blafte naar hem.Ik ging de volgende morgen naar de kerk en bad dat de Apocalypse snel voorbij ging en dat we meer mensen vonden en dat er vreede op de wereld kwam er moest iets gebeuren tegen onze uitsterving dat was wat ik vroeg aan god.ik zat daar toen 3 uur het begon donker te worden ik liep snel naar huis. toen ik thuis kwam was papa weg en het huis was kapot toen dacht ik waar is ezra James blafte maar ik vond hem niet ezra roepte help maar waar hij was wist ik niet?ik volgde zijn stem op een bepaald moment zag ik een bloedspoor en dacht ik aan papa's wond zou hij toen gebeten zijn door die weerwolven zou hij er een zijn?ik volgde toen het bloedspoor na 54 minuten vond ik ezra in een put hij lag in een grote put knock out.ik dacht dat hij dood was maar zijn hart klopte nog. 39minuten lang weende ik 21minuten was ik stil maar dan ontwaakten hij maar hij was nog wat duizelig dat veranderde wel na een tijdje hij zij de hele tijd papa is een weerwolf papa is een weerwolf.hij snikte en weenden die dag zweerden wij drie dat de Apocalypse zou stoppen.1,5 JAAR LATER.we zochten al die tijd naar de bron van de weerwolven die papa hebben gebeten om te wreken wat gebeurd is en hopelijk is papa daar zodat we hem kunnen vermoorden en eindelijk vaarwel rust in vrede kunnen zeggen.toen vonden we ze papa was er bij.107 weerwolven hebben we vermoord inclusief papa. we gingen naar huis daarvoor moesten we langs het kerkhof ineens kwamen er 100derden zombies en vampiers op ons af maar in de verten zagen we 4 mensen met James op ons af.ze hadden messen en geweren ze vermoorden elke monster.JAMES kom kom naar ezra en xavier (ik).Wie zijn jullie vroeg de oudste van de anderen wij zijn ezra16,5 en xavier15,5 die hond heet James.wij zijn melissa21 Lisa14,5 Tom17 en axelle16.ik was wel een beetje verliefd op lisa.
JE LEEST
Nacht der doden
HorrorDaar was ik dan op het kerkhof alleen in de nacht doodsbang omsingeld door vampiers, werwolven en zombies