>>TheAyca

100 9 8
                                    

Hepinize merhaba! Bugün ilk röportajımızı, "Dans Akademisi, Yoksa Batman misin Baba?, Wattpad Kitap Kapakları ve Wattpad Kitap Kapakları 2" adlı kitapların yazarı TheAyca ile yapıyoruz. Hepinize iyi okumalar!💜

1- Burayı nasıl keşfettiğini hatırlıyor musun? İlk zamanlarında hangi kitapları okumuştun?

-Eveet, Güneşi Beklerken diye bir dizi izliyordum küçükken. Sonra başroller ile alakalı fan yapımı hikayeler okumak için katılmıştım. Sadece o hikayeleri okuyordum sanırım.

2- Kapak yapmaya nasıl başladın? Bunu bir kitaba dökmek nasıl aklına geldi?

-Facebook sayfalarına kapak profil fotoğrafı yapıyordum, sonra oralara gelen Wattpad kapağı isteklerini yapınca hoşuma gitti. Benim de zaten bir hesabım vardı, kitabını açıp buradan istek almak istedim.

3- Bir günlüğüne uygulama içinde başka bir kullanıcının hesabına sahip olma şansın olsaydı bu kim olurdu?

-Bilmem, istemezdim herhalde. Hiç düşünmedim.

4- Kapak yapımı için şiddetle önerdiğin bir uygulama var mı? Varsa hangisi?

-Ben Adobe Photoshop CS5-6 üzerinden yapıyorum, çok seviyorum ama telefondan yapan arkadaşlarım vardı. Picsart ve Pixlr vs kullananlarda vardı. Memnunlardı ama çok bir bilgim yok telefondan yapılanlardan.

5- Kapak yaptığın/Yapmakta olduğun ya da sadece senden kapak isteğinde bulunan kullanıcıların hangi davranışlarına tahammül edemiyorsun? Seni bunlar içinde en çok sinirlendiren şey ne oluyor?

-Bizim insan olduğumuzu unutup, onlara yardım ettiğimizi unutup, bize emir veren, çalışanlarıymışız gibi davranan insanlar herhalde.

6- Bu uygulama içinde yayınlanmış bir kitap bastırılacak olsa ve basımında senin tasarladığın bir kapak kullanılsa hangi kitabı tasarlamak isterdin? (Bu basılmış bir kitapta olabilir)

-Aysel olabilirdi, Aysel Tokyay. Mandalina diye çok eğlenceli bir kitabı vardı onu isterdiim :)

7- Kapak yapmaya ilk başladığın zamanlarda hangi uygulamayı kullanıyordun? Şimdi hangi uygulamayı kullanıyorsun?

-Adobe Photoshop CS5 idi. Sonra CS6 oldu.

8- Özellikle yaptığı tasarımları takip ettiğin ve ortaya çıkan çalışmalarını çok beğendiğin bir tasarımcı var mı? Varsa kim?

-İkizim Bayan_Yazan, leticiamodi Let, Umut pariltiligokyuzu vee Gizem'cim var valerietophia. Bir tasarımcı olmadı ama ayrım yapamammm sanırım.

9- Kapak yaparken işin en çok hangi kısmında zorlanıyorsun?

-Font ve rengini seçme kısmında.

10- Kapak yapmaya yeni başlayan tasarımcılara herhangi bir önerin var mı? Varsa nedir?

-Bir anda yükselmeyi beklemek yerine çalışsınlar ve sabırlı olsunlar. Kapakları yapa yapa çok daha iyi bir yere geleceklerini düşünüyorum. En önemlisi sabır bence bu işte.

Röportaj için TheAyca'ya tekrar teşekkürler. Gelecek bölümde röportajını okumak istediğiniz tasarımcıları buraya yorum olarak bırakabilirsiniz. Kendinize iyi bakın!💜

Wattpad Tasarımcılarıyla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin