the white roses with a pure angel

855 67 24
                                    

AU: -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AU: -

Tür: Fluff

(BNHA Filminin bir nevi, okuduğum canon bilgilerden yola çıkılıp oluşturulmuş kısa kurgusudur. İyi okumalar!)



Islak havluyu, yüzüne ve omuzlarına düşen nemli kızıl saçlarından uzaklaştırdı, Kirishima, çift kişilik, büyük yatakta yer kaplayan oğlana kısa bir bakış atarak. Az sonra aşağıda bir şölen yapılacaktı ve Bakugou Katsuki Japonya'da, Spor Festivalinin birincisi olduğu için önemli konuktu, yine de bunu pek takmıyor gibi görünüyordu.

Havluyu kenara bırakıp hafif yaş olan saçlarını aynanın önünde kurutma makinesi ile kurutmaya başladığında bakışları tavanı izleyen sarışından ayrılmamıştı. Daha sonra bir süreliğine, sadece birkaç saniyeliğine, sarışının kırmızı yakutlarıyla kesişti. Ancak hızlıca bakışlarını kaçıran ve yatakta sırtını kızıla döndüren Bakugou Katsuki olmuştu.

"Bakugou," dedi Kirishima saç kurutma makinesiyle işi bitince. Kabarmış olan saç tellerini hızlıca tarayıp eline saç spreyini aldı. Bakugou cevap vermemişti ama Kirishima, onun tarafından dinlenildiğini biliyordu; bu yüzden devam etti. "Şölene katılmak zorundasın." 

Saç spreyi ile saçlarına şekil verirken Bakugou'dan "Saçmalık," kelimesini işitti ve buna karşılık yapabileceği tek şey kıkırdamak olmuştu. Saçlarıyla işi bittiğinde arkasını dönüp mor ve pembe tonlarının yaygın olduğu yatak çarşafının arasındaki sarışına baktı. Bakugou'da üzerindeki bakışları fark ettiğinde kafasını kızıla çevirdi, "İstemiyorum. Bir grup adamın sıkıcı konuşmalarını dinleyip sonunda alkışlamam gerekecek, saçmalık."

Kirishima yaklaşıp Bakugou'nun yanına, yani yatağa geçtiğinde parmakları; yumuşak, kabarık ve sarı saç tutamlarını bulmuştu. Elleri altındaki doku ona inanılmaz derecede keyif verirken Bakugou sinirle kızılın elini ittirdi. "Köpek miyim ben lan?! Okşamasana!"

"Pff-" Kirishima tutmaya çalıştığı kahkahasını dışarı bıraktığında Bakugou kaşlarını çatıp bir küfür sundu ve sırtını yeniden ona döndürdü. Kirishima saçlarına dikkat ederek yatağa boylu boyunca uzanıp sarışına arkasından sarıldı, yeni bir defter sayfasını andıran boynuna değdirdi dudaklarını. 

"Ne y-" Bakugou huylanıp kaşlarını çattığında ve başını kızıla çevirdiğinde Kirishima'nın kızarmış yüzü ile karşılaşmıştı. Kızılın ellerini, karnında; çıplak ve sıcak tenini, kendi üzerinde siyah bir tişört olmasına rağmen sırtında rahatlıkla hissedebiliyordu. Kirishima gözlerini kapatıp dudaklarını yaladığında konuşurken dışarı verdiği sıcak nefesi çarptı, kalp atışları deli gibi bir artış göstermeye başlayan oğlanın ensesine.

"Yanında ekstradan birisini götürmek için beni seçtiğini söylediğinde aşırı sevinmiştim." Bakugou'nun karnına sardığı kollarını, onun siyah tişörtünün içine soktuğunda sıcacık karnını ve belli olan karın karın kaslarını hissetti parmak uçlarında. 

KiriBaku One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin