Şirkete gittim neyse işlerimi hallettim ve eve gitmek için asansöre yürüdüm ve basıp beklemeye başladım.Asansör geldi ve kapısını açıp biniyordum ki arkadan bir ses geldi.Ama bu yıllardır görmediğim arkadaşım tek dostum Berilin sesine çok benziyordu.Birden arkamı döndüm ama bu gegerçekten Beril di.O da beni görünce şaşırdı.Burada olacağımı sanmıyordu çünkü ben şirkete çok az uğrardım.Birden boynuma atladı ve sarıldı bende ona sarıldım.(AŞAĞIDAKİ BERİL)
..................................
Şuan arabamda eve gidiyorduk.Berilin annesi ölmüş ve babası küçükken onları terk etmişti.Beril yıllar önce annesi öldüğü için yurtdışına gitmişti ve şuan yanımda.Eve geldik ve içeri girdik ben Berilin eşyalarını yukarıda Berilin gittikten sonra yıllardır boş olan odasına yerleştirdim.Aşağı indim ve yanına gittim ve oturdum.biraz sohbet ettik.Yarın erkenden gidip Berili bizim okula kayıt edecektik bu yüzden odalarımıza gidip uyuduk.
...........................................
Uyandık ve evden çıktık.................müdürün yanına gidip Berilin kaydını yaptırıp bizim sınıfa aldırdık.Beraber sınıfa gittik çoktan hoca gelmişti.Beril her zamanki gibi kapıyı çaldı hocanın gel sesiyle içeri girdik.Beril kendini tanıttı ve benim sırama geçtik.Hoca derse devam etti.
...................................................................
Zil çalmıştı sonunda hoca çıkmıştı.Arkasındanda herkes çıktı.Sadece yenilerle biz kaldık.4'ü de bize döndü ve Alya
Alya;Alara yanındaki arkadaşın kim normalde yanında kimseyle bulunmazdın.
Beril;ben beril alaranın yıllardır arkadaşıyım. bir sebepten dolayı yurt dışındaydım daha yeni döndüm bana bulaşmayın.dedi beril ve geri çekilip sıraya yayıldı.Ben niyetini çoktan anlamıştım. Klasik beril işte.
Alya;Ben alya bu abim Erkin bunlarda kuzenlerim Ferhan ve Berra.
Beril;Ben de beril iyi birilerine benziyorsunuz bi baktım da, soğuk davranmamın sebebi önce insanları tanımak herkese iyi davranmam Alara benden daha çok.
Berra,Erkin ve Ferhan ;memnun olduk dediler.
Berra;biz böyle altı kişi iyi olmadıkmı ya.dedi.
beril: ??????????????????????
Alara:Bilmiyorum tek arkadaşım berildi ama size de ısınmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ KIZ
ChickLitANNESİ VE BABASI ÖLMÜŞTÜR .ANNESİ VE BABASI ÖLEN ALARAYA AMCASI VE YENGESİ BAKMIŞTIR