Gizli Yer

1.2K 63 15
                                    

Sonunda gizli yerim ama artık gizli olmayan yerime geldik.Herkes arabadan indi.Anahtarları çıkarıp kapıyı açtım.Kapı büyük ve ağır olduğu için Tuğberkler gelip kapıyı ittiler.Herkesten oha nidaları çıkarken ben yavrucuklarımın yanına koştum.Size kısaca burayı anlatim.Burası kocaman depo tarzı bir yer. Sağ tarafta motorlarım sol tarafta arabalarım var. Duvarlarda resimler muşta ve bıçak koleksiyonlarım var. Tuğberk"oha kuzen burası çok iyi ya önceden getirmediğine darıldım vallahi"dedi dudaklarını büzüp üzülmüş gibi yaparak. Ferhan"Alara burası çok güzel " dedi.Erkin"bencede çok güzel" dedi. "E herhalde güzel olucak ben yaptım herşeyi bana özeldi ama sizede birer anahtar veririm tek kalmak için gelebilirsiniz" deyince. Tuğberk"vallahi yok demem diyenin aklı kıttır"dedi. Bende gülüp şapşik kuzenimin saçlarını karıştırdım.Sitemle elime vurdu gavurun tohumu el mi demir mi belli degil arkadas ya. Bende sistemle "gavura mi vuruyon oğlum" dedim. "Canom çok mu acıdı?" dedi. "Yok uyduruyorum ben ya" diye sitem ettim. Bide soruyor acıdımı diye. İyiki rahat giyindik biraz motor mu sürsek diye düşünmedim değil "Gençler motor sürmeye ne dersiniz?"diye fikrimi attım ortaya ve benim sevgili kuzenim havada kaptı" olurrr sen deme sende ben birine biner kaçardım. " diyerek pis pis sırıttı. Erkin ve Ferhanda onayladı ama kızlar" Biz süremeyizki? " dediler. Bende gülerek" sizde abilerinizin arkasına binersiniz olur biter tek derdiniz bu olsun. " dedim. Herkese bir motor verip kendimde en sevdiğim herkesten habersiz çalışarak aldım göz bebeğime bindim. Depodan en son ben çıkıp kapıyı kilitledim. Herkes beni bekliyordu." Beni izleyin ben önden gidicem burada zaten ormanın içinde bir sürü yol var gezeriz baya." dedim ve gazı kökledim. Yetişmesini bilecekler ben kimseyi beklemem bekletmem yarı yolda da bırakmam. Beraber saatlerce dolaştıktan sonra depoya döndük ve motorları bıraktık. O sırada hala alyaların arabasının bozuk olduğu geldi aklıma anahtarlarını olduğu yerden Bi anahtar alıp Ferhan à doğru fırlattım "Sizin araba yapılana kadar idare edersiniz bununla." dedim. Erkin " Sağol Alara arabamız yapılınca geri bırakırım ben arabayı sana." dedi. Içeri tekrar girip deponun yedek anahtarlarını aldım. Onlarıda herkese verdim ve " Bundan sonra burası sizinde kafa dinleme yeriniz ama ben kafa dinlemeye geldiğimde burada olursanız dışarı atarım çünkü sinirliyken yaklaşmamanız gereken bir arkadaşınızı." dedim. Depoyu kilitledikten sonra benle tuğberk ve beril benim arabaya ferhanlarda diğer arabaya bindiler. Önce tuğberk i bırakıp kendi evime geçtim. Ilık Bi duş alıp dolapta ne bulduysam giyip yatağa uçuşa geçtim. Yatak yatak olalı böyle pilot görmedi. Neyse uyusam iyi olur uykusuzluğun bana pek yaradığı söylenemez.
---------------------------------------------------------
Sabah çalan alarmla uyanıp kalktım. Yüzümü yıkayıp üstümü giydikten sonra aşağı inip kahvaltı yapıp arabama bindim. Okula doğru giderken yol kenarında Bi kız çocuğu gördüm. Duvara dayanmış ağlıyordu gözleri ağlamaktan şişmişti. Bir anda annemle babam öldüğündeki halim aklıma geldi. Bende aynen böyleydim. Bu küçük kız gibi tek başıma ağlamaktan gözlerim şişmiş Bir şekilde mezarlığın duvarına yaslanmış ağlıyordum çünkü elimden bir şey gelmiyordu. Hemen arabayı kenara çekip aşağı indim. Küçük kıza yaklaştım ve arabadan aldığım peçeteyi küçük kıza uzattım "Neden ağlıyorsun? Burada tek başına" dedim. Önce çekinsede peçeteyi alıp gözyaşlarını bir saniyeliğinede olsa durdu ardından yenileri s üzülmeye devam etti çünkü "Sen neden soruyorsun ki bunları Abla beni tanımıyorsun kimse beni önemsemezken niye sen önemsiyorsun?" dedi. Şaşırdım yaşından daha olgun laflar etmesi yaşadığı acının büyüklüğünü ifade etti bir an bana.

Bakalım küçük kızın derdi neymiş? Diğer bölümde görüşmek üzere

ASİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin