Sabah Beril'in uyandırmasıyla kalkıp banyoda işlerimi halledip dolabımın karşısına geçtim. Bir şort ve crop alıp giydim. Belimede bir gömlek bağlayıp odadan çıktım. Aşağı indiğimde Defne ile Beril masada kahvaltı ediyorlardı. Bende gidip yanlarına oturdum.
Kahvaltıya başlamadan önce amcamı aradım. Telefonu açınca direk konuya daldım. " Amca fazla uzatmicam avukattan almışsındır haberi Defneye bakacak biri lazım sizin evde bir sürü çalışan var zaten Aysel ablayı bize göndersene." dedim. Amcam "İlk defa güzel bir iş yaptın Alara tamam gönderiyorum 20 dk ya orada olur." dedi. Telefonu masanın üstüne koyup kahvaltımı yaptım.
Biraz geçtikten sonra Aysel abla gelmişti. Defneyle Aysel ablayı tanıştırıp ayakkabılarımı giymeye kapının önüne geldim. Çıkarken aklıma gelen şeyle Aysel ablaya dönüp" Aysel abla bugün Defnenin oda takımı gelecek. Defne sana gece kaldığı odayı göstersin. Korumalar oradaki eşyaları boşaltıp ihtiyacı olan bi aileye versinler. Gelen eşyalarıda oraya yerleştirirsiniz. Sen halledersin dimi ablam benim. " dedim. Aysel abla gülerek" Tamam deli kız tamam hallederim ben" dedi. Bende gülüp Berille birlikte kapıdan çıktık. Arabaya binip kemerimi taktım. Berilde kemerini takınca okula sürdüm arabayı.
Okula varınca arabayı park edip arabadan indik. Okul bahçesindeki banklardan birine oturup ders saatini bekledik. O sırada okuldan içeri Alyalara verdiğim araba ve kendi arabaları girdi. Arabalardan inip bize doğru gelmeye başladılar. Yanımıza ilk varan Alya olmuştu. Diğerleride gelince beraber kamelyaya geçtik. Kalabalıktık sonuçta. Erkin onlara verdiğim arabanın anahtarını bana uzatıp " Sağol Alara bizim araba yapıldı. Al sen anahtarını." dedi. Bende gülümseyip " Önemli değil. Kalsaydıda sıkıntı yoktu." deyip anahtarı aldım. Herkes kamelyaya oturmuştu. Bir biz ayaktaydık. Erkin de ilerleyip kamelyaya oturdu. Bende Berile anahtarı fırlatıp." Çıkışta bu arabayı sen getirirsin eve. " dedim. Berilde pis pis sırıtıp " Eski günler diyosun"dedi. Bende göz kırpıp"Aynen ondan diyorum." dedim.
O sırada çalan zille oturamadan okula doğru yürümeye başladım. Diğerleride peşimden geliyorlardı zaten. Okula doğru yürürken Tuğberkin arabası daha yeni kapıdan içeri giriyordu. Salak kuzenim... Tamam kızlar kafama bişey fırlatmayın. Yakışıklı kuzenim arabadan inip cool bir şekilde gözlüğünü takarak bize doğru yürümeye başladı.
Bende sırıtarak ona doğru yürümeye başladım. Yanına yaklaşınca kolumu iki yana açıp "Ooo kimleri görüyorum. Tuğberk bey hoşgeldiniz efendim." dedim.Tuğberk te sırıtıp " Hoşbuldum. Gelmezdimde güzeller güzeli bir kız yokluğuma dayanamaz deyip geldim." dedi o sırada arkadan gelen kuzenim Selen ve onun cırtlak sesi "Buradaki güzeller güzeli ben oluyorum canım hiç heveslenme" dedi. Tuğberkte Selen ' e dönüp "Yoo ikiz sen değilsin. Alaraya dedim. Seni zaten hergün evde görüyorum okula gelmeme gerek yok senin için" dedi. Ben gülmemi bastırarak Selen' e baktım. Morarmış bir şekilde "Ben sınıfa gidiyorum." diyip ayaklarını yere vura vura gitti. Bizde kahkahalar eşliğinde sınıfa ulaştık.
Sonunda okul bitimini gösteren o zil çalınca Berille birlikte diğerleriyle vedalaşıp okuldan çıktık. Defnenin evine gidicektik beraber babasıyla konuşmak için. Arabalara binip yarış yaparak adrese vardık. Kapıyı çaldığımızda ağzı gözü yarılmış. İçki kokan bir adam karşıladı. Gerçi adam demeye bin şahit ister. Bizi görünce ağzının suyu akar şekilde "Ooo kızlar erken geldiniz. İçeri geçelim." dedi. Ben kendimi tutamayarak "Yürü lan pislik herif konuşacaklarımız var. Avukattan zaten almışsındır haberi." dedi. İçeri geçip adama kağıdı imzalatıp parasını verdim. Evden çıkıp arabalara bindik. Kendi evimize doğru yola koyulduk.
Evin bahçesine girip garaja arabaları koyduktan sonra evin kapısına yürüdük. Kapıyı çaldım. Çok beklemeden Aysel abla açtı kapıyı. İçeri girdik. Defne koşarak gelip bana sarıldı "Hoşgeldin Alara abla" dedi. Beril oradan lafa atlayıp "Cimcime bana hoşgeldin yok mu bende senin ablan sayılırım." dedi. Defne gülümseyip Berilede sarıldı. Aysel abla "Hadi kızlar siz ellerinizi yıkayın gelin sofra hazır. Defne sen geç sofraya birşey yemedin zaten." dedi. Defneye dönüp "Neden yemedin Defne" dedim."Acıkmadım abla o yüzden" diyip sofraya koştu. Bizde ellerimizi yıkayıp sofraya oturduk ve yemeğimizi yemeye koyulduk.
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ KIZ
ChickLitANNESİ VE BABASI ÖLMÜŞTÜR .ANNESİ VE BABASI ÖLEN ALARAYA AMCASI VE YENGESİ BAKMIŞTIR