Yağmur

62 16 3
                                    

Kusurlarımı mazur görün.

                  ~~~~~~~~~~~~~.          

Erken kalktı genç kız bu onun için en güzel gündü anneannesi hastaneden taburcu olacaktı.
Hemen üstünü başını giyip , arabasına atladı ve hastaneye gitti.

Anneannesi'nin odasına girince ona güzel bir gülüş gönderdi "Sultanım bakıyorum'da çok iyi görünüyorsun ."

"Ah, deli kızım " dedi kadın kıza sonra sabahın bu saatinde kahvaltı yapmamıştır diye geçirdi içinden sonra söze başladı.

"Lele gidip kafeterya da kahvaltını yap ve öyle gel "dedi yaşlı kadın kızgın bir ses tonuyla.

Kız teslim olurcasına ellerini havaya kaldırdı ve odadan çıktı.

Sultan Hanım biliyordu yakın bir zamanda öleceğini .

Eline telefonunu aldı ve Tony yazan numarayı tuşla dı. "Alo, Tony artık Leleyi alma zamanın geldi ben gidiyorum " dediği gibi telefonu kapattı.
              ~~~~~~~~~~~~~
Tony STARK'ın ağzından.

Hemen oturduğum yerden kalktım ve Pepperı aradım “Pepper Türkiye'ye gidiyoruz" Pepperın konuşmasına izin vermeden kapattım telefonu.

Aceleci halimi gören Steve hemen arkamdan geldi ne olduğunu bildi için bişey sormadan benimle geldi. " JARVİS İstanbul uçak bileti ayarla 3 tane " "peki , Bay Stark" bugün ün geleceğini biliyordu Tony ama bu kadar çabuk olmasını beklemiyordu .

Ve herşey çok güzel olabilirdi.

              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~.         

Yeni bölümüle karşınızda yım  sürekli bölümü yarım kesmek zorunda kaldım. Ama bu seferki oldu.

Beğenirseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

MARVEL: Daha Neler?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin