Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Lele.
------------------------------------------------Yemeğimi yedikten sonra anneannemin odasına gittim. Onun gittiğini görmek beni üzer'di ama o artık iyleşti.
Ben kısaca size kendimden bahsedeyim. Ben Lele Stark evet bi Stark'ım. Babam Nick Stark ve annem Itır Ivan. Evet babam Hovard ve Maria Stark 'ın herkes ten sakladıkları oğlu. Annemin babası Amerikalı,anneannem ise Türk. Annem, babamı Amerika'da görmüş sonra arkadaş olup konuşmaya ordan sevgiliğe en sonda evlenmeye kadar gitmiş sonra dedem ölmüş. Anneannem Türkiye'ye dönmek istemiş. Babam annemin beşinden hemen helmiş tabi babamın babası buna karşı çıkmış ve babama onu evlatlıktan reddedeceğini söylemiş.
Sonra annem ve babam evlenmiş ben doğmuşum dedem babamı affetmiş ve kış askeri gelir ailemi öldürür ve çocukluğum biter. Şu an 28 yaşındayım hem profesyenel dansçı hemde pisgoloğum laf aramızda anneannemi zoruyla okudum.Ben düşüncelere dalmışken anneannem uyandı "kendimi iyi hissetmiyorum, biraz daha mı burada kalsak hem bir günden bişey olmaz" dedi. Birden kalbime bi sancı girdi kendimi kötü hissettim anneanneme dönüp " peki Sultanım sen nasıl istersen ben emrine amadeyim ama önce bi lavoboya gideyim" kafa salldı, lavoboya girdim hemen kafamdan bütün olumsuz düşünceleri çıkardım. Elimi yüzümü yıkayıp derin bi nefes aldım ve anneannemin yanına gittom bütün gün konuştuk hemşireler gelip serumlarını değiştirdi.
Günümü onunla geçirmeyi özlediğimi fark ettim. Onun yanımda olması beni mutlu ediyodu gece ful başında bekledim yüzündeki kırışıklıklar herşey açıklar nitelikteydi. Ve gözlerimi kapatıp uyuymaya çalıştım.
Ertesi sabah bi rehavetle kalktım anneannem hemen azarlamaya başladı " hemen eve gidip giyiniyosun küçük hanım valla alırım ayağımın altına" ellerimi suçluymuş gibi kaldırıp koşarak odadan çıktım arabama binip eve gittim güzel bi duş aldım ve içimden bugün beyaz elbisemi giymek geldiği içn hemen giyinip hazırlandım.
Anneannem bugün çıkıcağı için onun odasına gidp camlarını açtım. Fazla oyalandığımı düşünerek evden çıktım.
Yoldan anneannemin en sevdiği otlu poğaçalardan aldım ve son sürat hastaneye gittim. Arabayı park etmem resmen 1 saatimi aldı hemen asansöre binip onun odasının olduğu kata çıktım. İçerdekileri görmem kalbimdeki sancının kendini tekrar hatırlatmasına neden oldu ve bu tarif edilemezdi. Çok garip hissediyorum kendimi sanki biri benim kalbimi sıkıyomuş gibi. Zorda olsa kendime geldim . Aklıma birden anneannemin en sevdiği tiyatro oyunu geldi makbet hemen hastaneden çıktım gidip makbet e iki bilet aldım alır almaz geri hastaneye gittim anneannemin odasına gittiğimde gördüklerim beni şok etti.---------------------------------------------------------
Umarım olmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL: Daha Neler?
FanficGünlerden pazartesiydi ve o yine yalnız dı bazen niye hala burda yaşıyorum diye dündü ama sonra bu soruyu es geçti. Hayatın onu es geçtiği gibi. Çünkü o Lele STARK ' tı Tony STARK'ın yeğeni.