له ته مه نێکدام پێم ده ڵێن ده بێت له سه ر قاچه کانی خوت بوه ستیت به ڵام ڕوژ به ڕوژ زیاتر تینوی خوشه ویستی دایکم ده بم .چی ده رباره ی کچه که م ده بێت ئێستا چه نێک پێویستی به من بێت؟ ئه و ته نها چوار ساڵه و من له لای نیم ئه وه هه موو ساتێک ئازارم ده دات .
کاتێک ماڵه وه مان به دووگیانییه که ی منیان زانی هه موو ژیانمان سه ره و ژێر بوو چیتر ده نگی پێکه نین و خوشی نه بیسترا ئێتر که س وه ک پێشووتر ڕفتاری نه کر د له گه ڵم بو ماوه یه ک هه مووان به دوای چاره سه رێک ده گه ڕان . دایکم و باوکم وه ک دوو که سی بێ ڕوحیان لێهات که نه یان ده توانی ڕوو به ڕووی که س ببنه وه .
له کوتاییدا دوو هه ڵبژاردنم هه بوو یان هاوسه رگیری بکه م یاخود دوای له دایک بوونی منداڵه که ده ست به رداری بم بو ئه و کوڕه و بو هه میشه ئه و ڕووداوه له بیر که م وه له بیری ۊه م که من منداڵێکم هه یه ..... تا ده هات زیاتر ناڕه حه ت بووم له ته مه نێکی بچوک ده بوایه بڕیار له سه ر داهاتووی خوم بده م ...به دڵنیاییه وه نه مده توانی هاوسه رگیری بکه م له ته مه نێکی ئاوادا له گه ڵ که سێک حه وت ساڵ له خوم گه وره تر بێت به ناچاری بڕیارم دا واز له منداڵه که م بێنم و بو هه میشه له بیری بکه م چیم به سه هاتوه. له سه ره تادا پێم وابوو کارێکی ئاسانه به ڵام هه ڵه بووم ئه و ڕووداوه هه رگیز له بیر ناکرێت .
به به هانه ی ئه وه ی خه ڵکی ئاگادار ی ئابڕوو چونه که ی من نه بن بڕیاریان دا که له ژووره که م بمێنمه وه تا کاتی منداڵ بوون ده زانن ئه وه به به زه ییانه ترین بڕیار بوو که خێزانه که م دابێتی !!له وڵاتی ئێمه گه ر کچێک دووگیان بێت ته نها کوشتن پاکی ده کاته وه یاخود به ناچاری ده بێت منداڵه که ی بکوژێت و له ناوی ببات . به ڕاستی من خاوه نی به ڕه حمترین خێزانم . ڕوژه تاریکه کان ڕوژه تاڵه کان ڕوژه پڕ ئازاره کانم ده ستی پێکرد . ئه و ڕوژانه ی که بو من پڕ ئازار بوون له ژورێکی بچوک به ته نیا ژیانم برده سه ر .
ته واو هیلاک بووم له م گه مه ی که ژیان له گه ڵم ده کات من ھیلاکم ھیلاک!!!
ڕوژانه ته نها دایکم سه ردانی ده کردم و خواردنی بو ده هێنام به ڵام به بێ وتنی هیچ به جێێ ده هێشتم ...خوشکه کانم به ته واوی لێم دوور که وتنه وه هه رگیز باوکم سه ردانی نه ده کردم کاتێک له کار ده گه ڕایه وه و گوێم له ده نگی ئوتومبیله که ی ده بوو سه رم له درگاکه نزیک ده کرده وه تاکو گوێبیستی ده نگی بم .....
هه مووان پشتیان تێکردم ته نیا مامه وه من هه رگیز ته نیا نه بووم بوچی ئێستا ته نیام ؟
کا تێک ده نگی منداڵه کان هات به ره و په نجه ره که ڕوشتم و په رده تاریکه که م لادا ئه وا ن زور جوانتر بوون به یه که وه له خوێندنگه ده هاتنه وه به ڕێگادا باز بازێنیان ده کرد .... من تا مه زروی ئه و ڕوژانه م که له گه ڵ ئه وان ده مبرده سه ر من تامه زروی ئه و ڕوژانه م که جل و به رگی قوتابخانه م ده پوشی وه ک منداڵێکی ساده به ڕێگادا ده ڕوشتم. .....
ده ڵێن هیوا له ده ست مه ده به ڵام هیوای من گه ڕانه وه ی ژیانی پێشووتره که هه رگیز ناگه ڕێته وه .....
په رده که م ڕێک خسته وه نه فڕه تم له ژیانێک کرد که هه رگیز سوزی بو من نه بوو .
له سه ر جێگاکه م دانیشتم هه ستم به لێدانێک کرد له سکم .. ده زانن من ئه م هه موو کاته ده م وت ته نیام به ڵام نه م له بیرم کردبوو منداڵه که م له گه ڵمه ... زه رده خه نه یه کی بێچاره م کرد و له گه ڵی دوام ....
"تو گوێت له منه وایه ؟ ده بینیت من چه ند ته نیام ؟ سه ره تا وا فێریان کردم بێ ئه وان نه توانم بژیم به ڵام ئێستا هه موو یان به جێیان هێشتم من نه م ده زانی که پشتم تێده که ن به ڵام تو ده زانیت که من جێت ده هێڵم .... من بێزاربووم ماندووم له م چاره نووسه م ده مه وێ هاوار بکه م تا هه مووان گوێبیستی ئازاره کانم بن ده مه وێ بگریم تا دوا ئاستی هه ناسه دان له ناو فرمێسکه کانم مه له بکه م ده مه وێت خوێنی هه مووان بڕێژم تا شایه نی ئه م ئازاره بم تو هه ست به من ده که یت ؟ ئێستا من له ناو ده چم .. دوزه خێکم ده وێت له م دوزه خه ئارامتر بێت چیتر ناتوانم ڕێبکه م ... منداڵه که م من ببوره دایکێکی باش نابم بوت "
پارچه کاغه زێکم هێنا له سه ری نوسیم ده ترسم... له شێوه ی کولاره چه ماندمه وه .... له په نجه ره که مه وه به ئاڕاسته ی شه ماڵه که به رم دا به ره و باکور ڕوشت.
دایکه !!ده توانی بێیت و له ئامێزم بگریت ؟ده توانی بێیت و پێم بڵێیت کچم هه موو شتێک باش ده بێت ؟ دایکه !!گوێت له منه ؟ که واته بوچی نه هاتی ؟ ئه من گرنگ نیم بوت ؟ ده زانی کاتێک ده ست به سه رما دێنیت وه ک ئه وه وایه ته واوی هێزی دونیام پێببه خشیت ....دایکه .. من هێزی توم ده وێت ... من سوزو ڕه حمی توم ده وێت وه ره و پێم بڵێ کچم خه مت نه بێ من له لاتم ...دایکه ده ترسم به ڕاستی ده ترسم نه گریان نه خوشاردنه وه ته نانه ت نووسینیش ترسه که م که م ناکاته وه ئه وه نده ده ترسم که که سێک بانگم ده کات دڵم ده له رزێ...... ئاخر ئه و که سه ی پێم وابوو تا کوتایی ده توانم پشتی پێببه ستم بو به دڕنده هه موو لا شه می بریندار کرد زور قورسه دایکه زور.....با من بێم و ئه م ئێواره یه نانتان له گه ڵ بخوم ئاو بێنمه سه ر مێزه که تا براکه م و خوشکه بچوکه که م شه ڕ نه که ن خواردنه کانت بخوم داوای زیاترت لێبکه م توش بڵێیت نا به سه قه ڵه و ده بیت...کاتێک باوکم ده گه ڕێته وه ڕاده که م بو ئامێزی زه رده خه نه که ی بومن هه موو دونیایه .
چاوه کانم کرده وه په رستاره که کانولاکه ی بو دانام داوای بینینی منداڵه که م کرد تامه زڕو بووم بو بینینی ... په رستاره که منداڵه که می له ئامێزم دانا به ڕاستی دایک بوون واتاداره .. قژه ڕه شه که ی وه ک ئاوریشمه ... پێسته نه رمه که ی لوکه یه ... من ده مرم گه ر ڵێم بستێنن
به هێواشی سه رم لێ نزیک کرده وه ده مویست باشتر بونی بکه م له گه ڵ ده سته بچوکه کانی یاریم ده کرد ئه و فرشته یه فریشته.... له کوتایی ئه ویان له من سه ند بو هه میشه بێبه شیان کردم له بینینی کچه که م .
***
هیوادارم به دڵتان بێت ده زانم زور تێکه ڵ و شپرزه یه ........وه بو هه ڵه ی ڕێنووسیم ببورن فونته که م زور باش نییه. تکایه ڕای خوتان بڵێن
YOU ARE READING
the killer :ده گه ڕێمه وه
Fanfictionوته ی کچێکی 18ساڵ دوای ڕاکردنی له ماڵه وه بوماوه ی 4ساڵ.... کای یه که م و کوتا کوڕ له ژیانیدا .