Wonho'ya attığım engeli kaldırdığımda, bana bunları yazmasını beklemiyordum. Ellerim sinirden ve hüzünden dolayı titriyor, dudaklarım birbirine çarpıp gözlerim doluyordu. Kalbimde bir boşluk oluşmuştu ve bu boşluk sürekli kasılıp gözlerimi daha çok dolduruyordu. Ama onun boşluğunu doldurabileceği bir min-hee Vardı, benim ise sadece tek bir kalbim vardı.
Hayatım ile ilgili 45 saniye düşündükten sonra, bu gece minhyuk'un vereceği parti birden aklıma geldi.
İlk önce reddetmiştim, ama şimdi düşününce...
Neden olmasın?Telefonumdan neredeyse tüm okulun bildiği numaraya mesaj attım.
HyuNgWoq: hey
MMinhyKK: hey?
HyuNgWoq: Ben hyungwon, vereceğin parti hakkında...
MMinhyKK: Şimdi hatırladım! Sen kantinde gördüğüm uzun bomba değil miydin?
HyuNgWoq: uzun olduğum doğru, ama bomba¿
MMinhyKK: boşver boşver. Eee sen ne soracaksın?
HyuNgWoq: O partiye bende katılabilirmiyim?
MMinhyKK: Saat 20.00 'da BiaVull sahilinin ordaki villada ol.
HyuNgWoq: Saol °~•
MMinhyKK: Np
Minhyuk biraz alaylı ve piç bir tip, ama olsun bu tip insanları severim.
Üzerime ne giyeceğimi 2 saat boyunca düşündükten sonra, gözüme kuzenimin benim için piçliğine aldığı deri pantolon görünümlü tayt (vücut hatlarım için ideal) ve göğüs dekolteli saten üstte takıldı. Üzerimi giyinip, gözlerimin altına siyah kalem ve birazcıkta aylaynır sürdükten sonra saçlarımı iyice kabartarak seksi bir görünüm elde etmemi sağladım.
Saatin 19. 20 olduğunu gördüğümde, hemen evden ışınla çıktım ve taksiye binip adresi gösterdim.
------
20 dakika sonra minhyuk'un tarif ettiği yere ulaşmıştım. Villanın içerisinden parti müziği ve ağır bir eroizim kokusu vardı. Midemin bulanmasını umursamayarak önce camdan baktım. İçeride yiyişen, emikleşen, birbirinin amınakoyan vardı. Tırssamda yinede cesaretimi topladım ve kapıdan içeriye girdim.
Girdiğim gibi herkezin bakışları bana dönmüştü, o sırada aklımda geçirdiğim tek şey ise...
Götün elden gidiyor hyungwon...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time To Love & 2Won // %50 Texting // TAMAMLANDI
Teen Fiction'Kalbimin son durağına 5 dakika geciktin !