WonAbs: hyungwon!WonAbs: Hey!
WonAbs: Sana herşeyi açıklayacağım, yeterki minhyuk'un yanına gitme!
WonAbs: Hyungwon, güzelim hadi bak şu mesajlarıma!
(Arama başlatıldı)
.
(Ulaşılamıyor)
WonAbs: Kahretsin neden telefonuna bakmıyorsun?
WonAbs: Yukarıya gelemiyorum, korumalar beni tutuyor!
WonAbs: Sikeyim!
*
Doğrudan yukarıya çıkmam ile beraber korumalar ile göz göze gelmem bir oldu. Beni bir süre süzdükten sonra geçmeme izin vermişlerdi. Süslü bir kapının içerisinden geçtiğimde gözlerimi kocaman açmama engel olamadım. Kırmızı bir yatak, siyah duvarları süsleyen bembeyaz fantezi aletleri ve yatağın başlığına beyaz tasmalar ile bağlanmış 2 kadın ve ortalarındaki Minhyuk.
"Bu da ne sikim?! "
Bağırdığımda üçünün de bakışları bana dönmüştü, minhyuk damağını şaklatarak beni iyice süzdü. Ve sırıtarak konuşmaya başladı.
"Hoşgeldin güzelim ~"
Suratındaki aynı alaycıl ifade ile üstüme doğru yürüdü. Parmaklarını şaklatarak arkamdaki kapıyı kapattırdı. Her klişe filmdeki gibi kilitli olduğunu bilmeme rağmen kapıyı zorlamayacaktım.
"Tam da eğlencenin ortasındayız. Katılmak istersin değilmi? "
Sert olduğunu düşündüğüm sesimle cevap verdim.
"Aç Şu Kapıyı Minhyuk. "
İşaret parmağını iki yana sallayarak ceevapladı.
"Haaayııır~ seninle güzelce eğleneceğiz WhiteWonie~~"
"WhiteWonie?? "
Arkasındaki çıplak kadınlara dönerek konuştu.
"Kendinizi tanıtın kölelerim. "
Çakma sarışın olan kız ve ardından siyah saçlı kız konuştu.
"Ben WhiteLee~"
"WhiteBoii~~"
Sanırım şimdi anlamıştım. Sanırım bu psikopat Minhyuk Sevişeceği Kişilere 'white' kelimesi içeren adlar veriyordu.
Onlara dikkatlice baktığımda çok sık nefes alıyorlar ama kendilerini belli etmemek için tutuyorlar gibiydi.Çakma sarışının bana poposunu dönmesi ile beraber gözlerim dehşet ile açıldı. Kızın poposundaki deliğe 1 elim sığardı resmen. Bu Minhyuk eğer kaçmazsam beni parçalara ayırabilirdi.
Minhyuk'un üstüme doğru gelmesi ile beraber, koşarak odadaki tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim. Minhyuk şuan kapıyı zorluyordu. Hemen telefonumu çıkartıp rehberime baktım.
Annem
Babam
Wonho
Pek fazla arkadaşım olmadığından olsa gerek rehberimde sadece 3 kişi vardı. Başka şansım olmadığından Wonho'yu aradım.
"Hyungwon? İyimisinnerdesinopiçsananeyaptınedenkapıyavurmaseslerigeliyor? "
Tüm kelimeleri bir anda söylediğinde, kapı artık dayanamayacak hale gelmişti.
"Wonho! Üst kattaki kırmızı kapılı odadayım! Çabuk yardım et! "
Suratıma kapatılan telefonla ne kadar endişelensemde çıkılan merdiven sesini işittiğimde rahatlad-oh hayır.
Kapı kırılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time To Love & 2Won // %50 Texting // TAMAMLANDI
Teen Fiction'Kalbimin son durağına 5 dakika geciktin !