İçimdeki tırsak hyungwon'u susturduktan sonra, evin içine adımımı attım. Bir bar sandalyesine oturduğum gibi gözlerin hala üzerimde olduğunu fark etmem pek sürmedi. Gergin olduğumdan ötürü etrafta minhyuk'u arıyordum. Hiçbir yerde göremeyince ona mesaj atmaya karar verdim.
*
HyuNgWoq: Minhyuk?
MMinhyKK: Ah! Hyunwon! Parti yerine ulaştınmı?
HyuNgWoq: evet, sen nerdesin?
MMinhyKK: Üst kattayım.
HyuNgWoq: Pekala oraya geliyorum.
MMinhyKK: Demek seni sikmememi bu kadar istiyorsun|
MMinhyKK: Demek seni sikmemi|
MMinhyKK: Demek|
MMinhyKK: Tabiki ~ Ah bu arada gelirken şey getirmeyi unutma!
HyuNgWoq: Ney?MMinhyKK: Kayganlaştırıcı|
MMinhyKK: Kay|
MMinhyKK: kola...HyuNgWoq: oh... Pekala...
*
İ
nsanların arasından ilerleyerek mutfağa ulaşmaya çalıştım. Mutfağın kapısı açtımda, ayak üstü sevişen bir adet Wonho bulmayı beklemiyordum.
Kapı kolunda olan elim titremeye ve gözlerim dolmaya başlasa bile, kendimi sıktım ve buzdolabına doğru ilerledim. Buzdolabının kapağını açtığımda Wonho'nun gözleri bana doğru dönmüştü. Beni baştan aşağıya süzmesi rahatsız etse bile aldırmamaya çalıştım.
Buzdolabındaki kolayı aldım ve tam mutfaktan çıkacakken Wonho'nun sertçe kolumu tutması ile elimdeki kola yere düşmüştü. Wonho ya doğru soğuk gözler ile baktığımda kendiside en az gözlerim kadar soğuk sözlerini söylemişti.
"Çık dışarı"
Kız anlamamış gibi bakıyordu.
"Sevgilim? Beni değilde onu kovman gerekmiyormuydu? "
Kollarını önünde birleştirip cevap beklerken, benim kolum morarmış bile olabilirdi.
"Siktir. Git. "
Kız gururuna yedirememiş ve öfke ile dışarı çıkmıştı.
"Hyungwon. "
" Ne var? "
"Neden burdasın? "
Sinirlenmeye başlıyordum.
"Ah tabi yaa! Varlığım ile seni rahatsız ettim değil mi? kusura bakma! "
Kolumu kurtarmak için bir hamlede bulunsam bile hayvan gibi kasları karşısında benim cılız bedenim tamamen işe yaramazdı.
"Varlığın ile rahatsız ettiğin doğru... "
"Ah biliy-"
"Aşağı taraflarım beni rahatsız ediyor senin yüzünden. "
Göz bebeklerimi aşağıya indirdiğimde Şaha kalkmış büyüklüğü ile karşı karşıya kaldım. Yüzümün yandığını hissedebiliyordum.
"Bana bağlanmak istemeyen sen değil miydin? "
Söylediklerim ile arzu ile bakan gözleri önceden olduğu gibi pişmanlığa dönünce, boşluğundan yararlanıp kolumu kurtardım.
Ve Koşar adımlar ile üst kata kadar çıktım.
Kim bilirdi ki Kurt'un elinden kurtulup Tilki'nin eline düşeceğimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Time To Love & 2Won // %50 Texting // TAMAMLANDI
Roman pour Adolescents'Kalbimin son durağına 5 dakika geciktin !