~Eğitim~

18 2 0
                                    

Burası gücümün bile baş edemeyeceği bir hücre.artık anlıyorum. ben farklıyım. onlardan daha farklı bir gücüm değil , daha az işe yarayan bir gücüm var. Bunu anladım. stiles ve sindel ise sadece konuşup duran iki kişi. benim gücüm yetersiz. onların birini öldürmek için kullandığı güç seviyesiyle ben sadece duvara çizgiler atabiliyorum. bugün buradaki 3. günüm yeniden kapı açılmasını bekliyorum. Eğitimin yeni günü, çok sıkıcı. hiçbir gelişme göstermedim. Neden bana bunu yapıyorlar. Neden beni eğitiyorlar. neden ben. beni bir bomba gibi mi kullanacaklar, bir Atom Bombası. yani gücümü ölme seviyesine kadar kullanıp bir bomba etkisi yaratmamı ve ölmemi mi planlıyorlar. neden yapsınlar ki. yoksa benim gücümü kontrol etmemin imkanı yok. hem o bomba etkisini güçlerinin çeyrek kısmını kullanarak yapabilirler. beni kandırıp bana kendimi mi öldürtecekler. ben bir tehditmiyim. evet ben bir tehtidim bunu yapmayı planlıyorlar. hayır izin vermem onlar böyle planlıyorlarsa onlara gücümü göstermem gerek.17 yıldır tam yara almışken o siyah odaya gidiyorum. tekrar yapmam gerek. kapılar açılıyor ve kendime bir yumruk atıyorum. işe yaramıyor, kendime karşı gücümü kullanmam gerek, ama hayır, olmaz, nasıl olsun ki. gücüm kendimi öldüremez. beynim ne kadar istesede vucudum karşı koyuyor. bir anlığına gözlerimi kapatıyorum ve işte. yine siyan oda, uyumalıyım ki güçler kullanılsın. ama uyuyamadan bağırarak uyanıyorum.

"Stiles, Sindeeel."

Gerçek dünyadayım. yoksa uyumayı başardımmı. yoksa...yoksa onları öldürmüşmüydüm.hayır sadece hücremdeyim, sadece tek duvarı kalmış hücremde, hayır ama ben uyumamıştım, uyuyamazdım. Stiles ve Sindel ile aramda bir bağ vardı yoksa neden onları seçmiştim. kaderimde onları öldürmek olduğu için mi? hayır o ekranda her saat başı 1 saniyeliğine kaderin bu yazıyordu. bir anda yüksek bir sesle uyandım. alarm! bunun bir rüya olmasına sevinmiştim çünkü asla... asla Stiles ve Sindel'i öldürmek istemiyordum, bilerek olsa bile.

Ve yeniden dışarı çıktık. antreman, tekrar. Neden beni bu kadar çok eğitmek istiyorlar. gücümü ortaya çıkarmaya mı çalışıyorsunuz. alın o zaman

Gücümü sınırına kadar kullanıyorum. bir patlama etkisi yapıyorum.işe yarıyor mu?

Hayır sadece etrafımdaki küçük taş parçalarını çatlattım.bu gücümün sınırı. ancak bu sefer farklı, damarlarımdan güç akabildiğini hissedebiliyorum. vücüdumda hepsi birbirine bağlı binlerce siyah çizgi beliriyor.

"İşte bu sefer işe ya-"

Nefes alamıyorum. hareket edemiyorum.etraf kararmaya başlıyor. dudaklarımdan soluk edasıyla şu kelimeler çıkıyor.

"Ölmek İstemiyorum"

Dark Sun: RisingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin